Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #1 Skrevet 24. april 2017 Skal prøve brudekjole hos en designer (norsk) og gruer meg! Redd hun skal synes jeg er feit og at jeg ikke ser bra ut i kjolen. Jeg bruker vanligvis 36 i overdeler og 36/38 i bukser så vet egentlig at jeg ikke er feit, men er ikke sylfide heller. Uff:( Anonymkode: 4faf4...d53
Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #2 Skrevet 24. april 2017 Hjelpes! Har du psykiske problemer av noe slag? Anonymkode: 5cf01...a9c
Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #5 Skrevet 24. april 2017 Gruer meg sjæl merker jeg Anonymkode: 25b3a...874
Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #6 Skrevet 24. april 2017 Trodde du skulle utredes for kreft eller gjennomgå en omfattende operasjon, men skjønner godt at du gruer deg til dette, altså. Et rosetog er på sin plass her. Anonymkode: 4a073...845
Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #7 Skrevet 24. april 2017 Jeg skjønner hva du mener. Jeg tenker også at designere blir "skuffet" hvis kunden ikke har en fin kropp. Anonymkode: bb9b9...8c8
Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #8 Skrevet 24. april 2017 Jeg tenner et lys for deg Anonymkode: 03a1d...041
Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #10 Skrevet 24. april 2017 Kjære vene. Et tips: engasjer deg i organisasjoner som hjelper mennesker med ordentlige problemer så får du litt perspektiv. Anonymkode: 5adbe...a17
Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #11 Skrevet 24. april 2017 For noen tåpelige svar dere gir til hi! Noen er redde for edderkopper, noen sover ikke fordi de skal ta sprøyte i morgen og hi er tydeligvis ukomfortabel med at en annen person skal "analysere" kroppen hennes. Om dere ikke har noe konstruktivt å si kan dere droppe å kommentere. Ærlig talt, voksne folk! Jeg har jobbet med ungdommer som har ulike spiseforstyrrelser og vet hvor vanskelig kropp kan være for enkelte. Går an å ha egne problemer selv om andre har det verre. Anonymkode: ceb8b...9f1
Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #12 Skrevet 24. april 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: For noen tåpelige svar dere gir til hi! Noen er redde for edderkopper, noen sover ikke fordi de skal ta sprøyte i morgen og hi er tydeligvis ukomfortabel med at en annen person skal "analysere" kroppen hennes. Om dere ikke har noe konstruktivt å si kan dere droppe å kommentere. Ærlig talt, voksne folk! Jeg har jobbet med ungdommer som har ulike spiseforstyrrelser og vet hvor vanskelig kropp kan være for enkelte. Går an å ha egne problemer selv om andre har det verre. Anonymkode: ceb8b...9f1 Jada for all del... Og så er det også noe som heter å realitetsorientere seg. Og det kan være sunt for alle. Eller man kan dyrke boblen sin. Noe som kanskje ikke er så konstruktivt. Anonymkode: 5cf01...a9c
Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #13 Skrevet 24. april 2017 Jeg jobber frivillig for Røde Kors og flyltningshjelpen, i tillegg til høy utdanning hvor jeg både hjelper og redder liv. Allikvel kan man ha "mindre" problemer også. Jeg har høye krav til meg selv, kan nok henge sammen med det. Ikke meningen å støte noen med innlegget jeg skrev. Anonymkode: 4faf4...d53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå