Gå til innhold

Dekorativt smør?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 Hva bruker man for å få en sånn snurr på smør? Var i et selskap for noen år siden hvor smør var i sånne ruller eller hva man skal kalle det, og kunne tenkt meg å gjøre det samme :) legger ved bilde av lignende snurr fra olivero boksen :)

IMG_1611.PNG

Anonymkode: 4a390...09d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 Hva bruker man for å få en sånn snurr på smør? Var i et selskap for noen år siden hvor smør var i sånne ruller eller hva man skal kalle det, og kunne tenkt meg å gjøre det samme :) legger ved bilde av lignende snurr fra olivero boksen :)

IMG_1611.PNG

Anonymkode: 4a390...09d

Ostehøvel med riller. Du bør bruke meierismør. Denne varianten blir nok for myk. 

Anonymkode: 6aff6...da8

Skrevet

Det finnes eget verktøy man lager smørruller med. 

Anonymkode: 8a727...04b

Skrevet
44 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Et sånt et:

 

2017-04-24_18_02_27.jpg

Nemlig. Har maken.

Skrevet
1 time siden, Himmel og hav skrev:

Et sånt et:

 

2017-04-24_18_02_27.jpg

Det vil jeg ha!!

Skrevet
37 minutter siden, amandine skrev:

Det vil jeg ha!!

Du får dem nye, men de gamle er finest. Dvs loppis.

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Du får dem nye, men de gamle er finest. Dvs loppis.

Jeg redda mitt fra en eske mamma ville sende på loppis :)

Skrevet

Da lærte jeg noe nytt/ gammelt i dag også 😃

Skrevet

Tusen takk for svar😃 Ut på leit etter den dingsen der da😊

Anonymkode: 4a390...09d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...