Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #1 Skrevet 24. april 2017 Ser på dagens episode med mor og barn som er heroinavhengige. Sitter og brøler til dem, latterliggjør dem, og kaller dem ulike negative karakteristikker. Skriker "hva feiler det deg?". Herlighet! Er ikke akkurat det jeg vil kalle en "psykolog" verdig. Kjenner dere psykologer som skriker til og mobber pasientene sine? Oppførselen hans er jo motbydelig. Skjønner ikke at han har fått hverken anerkjennelse eller sendetid.. Anonymkode: 6e4c6...930
Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #2 Skrevet 24. april 2017 Han lager show, ikke behandling. Har sett programmet ved noen få anledninger, blir bare forbanna av å se det så lar heller bare være. Anonymkode: 302cb...9b2
Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #3 Skrevet 24. april 2017 Han tenker overhodet ikke på sine gjesters vel og ve, han er KUN ute etter å tjene penger. Det er ekkelt og stygt å se på. Anonymkode: 2770f...32e
Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #4 Skrevet 24. april 2017 Ja han håner ofte de som kommer for hjelp. Ser ut i publikum og sier noe morsomt for å få latter i salen. Orker ikke se det jeg heller mer. Han er rett og slett ekkel. Anonymkode: 9f5dc...cbb
Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #5 Skrevet 24. april 2017 Helt enig, har er en motbydelig igle... Anonymkode: 8a617...8b0
Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #6 Skrevet 24. april 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja han håner ofte de som kommer for hjelp. Ser ut i publikum og sier noe morsomt for å få latter i salen. Orker ikke se det jeg heller mer. Han er rett og slett ekkel. Anonymkode: 9f5dc...cbb Merket meg det ja. Han sier en hånlig kommentar, overdramatiserer med kroppsspråket sitt, før han himler med øynene og ser på publikum for å få dem til å le av gjestene. Den rusavhengige moren kommenterte hvor ekkelt dette var, hvorpå han prøvde å bortforklare det. Oppfører seg som en mobber som drar publikum inn som gjengmobbere. Lurer på om han har en diagnose selv? Fatter ikke at seriøst benhandlingspersonell vil samarbeide med fyren. Anonymkode: 6e4c6...930
Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #7 Skrevet 24. april 2017 Jeg husker jeg leste en gang at han var en skikkelig bølle i oppveksten. Mobber av rang. Så er vel ikke så unaturlig at denne oppførselen fortsatt ligger i ham. Anonymkode: 20357...35b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå