Gå til innhold

Hvor normalt er kjeft i et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at par kjefter og skjeller hverandre ut innimellom? Bruker banneord og kommenterer og kritiserer? 

Anonymkode: 9cb36...4a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, men vi har det ikke slik. Jeg fikk nok av å bli skjelt ut i oppveksten, så det gidder jeg ikke nå når jeg kan velge.

Skrevet

Alle par krangler noen ganger, men om en krangler uten respekt har en et problem

Anonymkode: 8cafc...6a3

Skrevet

Krangle, ja. Kjefte, aldri. 

Skrevet

Nei. Jeg kunne aldri hatt det slik i alle fall, men jeg tror bok at det forekommer. Naboene våre krangler og kjefter til tider voldsomt på hverandre. Hører dem gjennom veggen ... 

Skrevet

Vet ikke hvor normalt det er, men eksen og jeg hadde det sånn.. han drev meg fra vettet ved å være ufattelig dømmende, mangle selvinnsikt og egentlig mangle litt sosial kompetanse.. 

Jeg er egentlig en rolig og sindig person, men han der fikk virkelig ut det verste i meg ved å behandle meg som dritt. Vet han har det likt i sitt nåværende forhold. Jeg har ikke hatt det sånn før eller siden heldigvis..

Anonymkode: 79769...59f

Skrevet

Hender vi kan "bjeffe" til hverandre men blir med det ene bjeffet da den andre bjeffer tilbake og så tar vi oss sammen. 

Det er alltid i stress situasjoner med barna. Har en veldig bestemt treåring. 🙄 Han trykker på noen knapper hos begge til tider. 

Anonymkode: c1495...2e3

Skrevet

Tror ikke det er så vanlig. Voksne mennesker kjefter da ikke på hverandre...

Selvfølgelig kan vi bli irritert på hverandre og komme med en litt kort/krass kommentar, men aldri kjefting og egentlig ikke krangling heller. Har aldri, virkelig aldri, blitt kalt stygge ting av mannen min, og vi har vært sammen i 20 år så irritert på meg har han vært noen ganger ;)

Anonymkode: 0b5a8...42f

Skrevet

For meg er det ikke vanlig. Vi snakker med/ til hverandre med respekt. Det hadde rett og slett vært uaktuelt å være i et forhold der vi var stygge mot hverandre. 

Anonymkode: b9a48...08f

Skrevet

Ikke vanlig hos oss. Vi diskuterer og innimellom kommer det noen ubetenksomme sarkastiske kommentarer. Men så innser begge at vi har oppført oss teit etterpå. Vi er ikke et par som krangler noe særlig. Heldigvis! 

Anonymkode: 8f1a0...5c3

Skrevet

Har vært sammen med mannen min i 18 år og vi bruker ikke å krangle og kjefte. Jeg har skikkelig pms en dag i måneden og da hender det at jeg sier noe unødvendig...kalte han brødhaud i går når jeg ble irritert på han, men han bare ler når sånt skjer og vet hvilken dag det er, haha!

Anonymkode: cddcf...292

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...