Gå til innhold

3 gangsgravid, og mye senere mage enn før...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan det bety? Sist mått jeg ha gravidbukse når jeg var på oul, hadde ikke mulighet til å få på meg vanlig bukse. Nå er det 1 1/2 uke til oul, og jeg har ikke mage i det hele tatt. Tenkte at magen på nr tre kom raskere? Har lik startvekt. Er nå i uke 18+3, og det synes ikke. Tror jeg kjenner vagt liv i magen, men håper ike det er noe galt nå da...Erfaringer og råd? :( 

Anonymkode: 80f29...8ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkje erfaring, for eg hadde tvillingar i svangerskap nr tre, så den magen kom rimeleg fort kan du seie. Men eg veit at dette kan variere veldig frå svangerskap til svangerskap, nokon foster ligg liksom innover mot ryggen din, og då vil graviditeten vere lite synleg. Så sjølv om det er vanleg at magen kjem fort med nr tre, så betyr ikkje at magen ikkje kom fort at det er noko gale.

Anonymkode: 4c73b...0a5

Skrevet

Jeg fikk også mye senere mage med nr 3 enn med nr 2. Med nr 2 hadde jeg ikke sjans å skjule det fra uke 12. Med nr 3 hadde jeg på meg bunaden min når jeg var i uke 12, DET hadde ikke gått med nr 2.

Klarte fint å skjule graviditeten til jeg var halvveis med nr 3. Var 4 år mellom gravidtet nr 2 og 3.

Det jevnet seg ut fra uke 24 ca, etter det var jeg omtrent lik i str som i andre graviditet.

Anonymkode: 423fe...b42

Skrevet

Det kommer an på hvordan du bærer babyen

Noen ligger langt ut mens andre ligger langt inn mot ryggen. Ville ikke vært bekymret. 

Anonymkode: 8d8cf...391

Skrevet

Takk for svar 😊 satser på at alt er helt Ok!

Anonymkode: 80f29...8ae

Skrevet

Sikkert helt ok. Selv så jeg nesten fødeklar ut i uke 8 med nr tre, var sinnsykt oppblåst. Og når magemusklene i tillegg var helt herpa av to svangerskap og to ks, så ploppa den liksom bare ut med en gang. Når det er sagt, ser jeg fortsatt innimellom fødeklar ut og nå er yngste snart to. Jeg er ikke gravid med nr 4. Lykkte til og kos deg med magen!

Anonymkode: b7816...1fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...