Gå til innhold

Duffel bag som stelleveske?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! ☺

Jeg trenger en (fryktelig) stooor stelleveske... har hatt mange stellevesker bla. som er egnet til tvillinger, men finner ingen som er stor nok.

Hva tenker dere om å bruke en Kari Traa 30Liters Duffel bag som stelleveske? 😅

Anonymkode: c27ac...31e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i alle dager er det du skal ha med deg? 😂

Det er ikke for å være frekk, men jeg hadde ikke stelleveske engang, det holdt lenge med en lilla bleiepose som jeg putter opp i den vanlige vesken min... 😆

Anonymkode: 52987...141

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei! ☺

Jeg trenger en (fryktelig) stooor stelleveske... har hatt mange stellevesker bla. som er egnet til tvillinger, men finner ingen som er stor nok.

Hva tenker dere om å bruke en Kari Traa 30Liters Duffel bag som stelleveske? 😅

Anonymkode: c27ac...31e

Du kan jo bruke akkurat det som passer deg best. Men jeg blir litt nysgjerrig på hva du skal ha med, siden du trenger en diger treningsbag

Anonymkode: 3504c...7b9

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva i alle dager er det du skal ha med deg? 😂

Det er ikke for å være frekk, men jeg hadde ikke stelleveske engang, det holdt lenge med en lilla bleiepose som jeg putter opp i den vanlige vesken min... 😆

Anonymkode: 52987...141

 

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan jo bruke akkurat det som passer deg best. Men jeg blir litt nysgjerrig på hva du skal ha med, siden du trenger en diger treningsbag

Anonymkode: 3504c...7b9

Jeg bruker tøybleier som tar mye plass ☺ og baby er syk, så trenger mye utstyr og div til henne... pluss at jeg er vandt til å ha stor veske til meg selv, så har med mye til meg også! 

HI. 

Anonymkode: c27ac...31e

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

 

Jeg bruker tøybleier som tar mye plass ☺ og baby er syk, så trenger mye utstyr og div til henne... pluss at jeg er vandt til å ha stor veske til meg selv, så har med mye til meg også! 

HI. 

Anonymkode: c27ac...31e

Er det ikke lettere å ha en ryggsekk? tenker at det må være bedre å bære når du trenger det

Anonymkode: 3504c...7b9

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det ikke lettere å ha en ryggsekk? tenker at det må være bedre å bære når du trenger det

Anonymkode: 3504c...7b9

Er en skikkelig kontrollfreak, og da får jeg ikke systemet jeg trenger! 😂 

Anonymkode: c27ac...31e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...