Gå til innhold

Duffel bag som stelleveske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! ☺

Jeg trenger en (fryktelig) stooor stelleveske... har hatt mange stellevesker bla. som er egnet til tvillinger, men finner ingen som er stor nok.

Hva tenker dere om å bruke en Kari Traa 30Liters Duffel bag som stelleveske? 😅

Anonymkode: c27ac...31e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i alle dager er det du skal ha med deg? 😂

Det er ikke for å være frekk, men jeg hadde ikke stelleveske engang, det holdt lenge med en lilla bleiepose som jeg putter opp i den vanlige vesken min... 😆

Anonymkode: 52987...141

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei! ☺

Jeg trenger en (fryktelig) stooor stelleveske... har hatt mange stellevesker bla. som er egnet til tvillinger, men finner ingen som er stor nok.

Hva tenker dere om å bruke en Kari Traa 30Liters Duffel bag som stelleveske? 😅

Du kan jo bruke akkurat det som passer deg best. Men jeg blir litt nysgjerrig på hva du skal ha med, siden du trenger en diger treningsbag

Anonymkode: 3504c...7b9

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva i alle dager er det du skal ha med deg? 😂

Det er ikke for å være frekk, men jeg hadde ikke stelleveske engang, det holdt lenge med en lilla bleiepose som jeg putter opp i den vanlige vesken min... 😆

Anonymkode: 52987...141

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan jo bruke akkurat det som passer deg best. Men jeg blir litt nysgjerrig på hva du skal ha med, siden du trenger en diger treningsbag

Jeg bruker tøybleier som tar mye plass ☺ og baby er syk, så trenger mye utstyr og div til henne... pluss at jeg er vandt til å ha stor veske til meg selv, så har med mye til meg også! 

HI. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker tøybleier som tar mye plass ☺ og baby er syk, så trenger mye utstyr og div til henne... pluss at jeg er vandt til å ha stor veske til meg selv, så har med mye til meg også! 

HI. 

Er det ikke lettere å ha en ryggsekk? tenker at det må være bedre å bære når du trenger det

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det ikke lettere å ha en ryggsekk? tenker at det må være bedre å bære når du trenger det

Er en skikkelig kontrollfreak, og da får jeg ikke systemet jeg trenger! 😂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...