Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #1 Skrevet 23. april 2017 Hei! ☺ Jeg trenger en (fryktelig) stooor stelleveske... har hatt mange stellevesker bla. som er egnet til tvillinger, men finner ingen som er stor nok. Hva tenker dere om å bruke en Kari Traa 30Liters Duffel bag som stelleveske? 😅 Anonymkode: c27ac...31e
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #2 Skrevet 23. april 2017 Hva i alle dager er det du skal ha med deg? 😂 Det er ikke for å være frekk, men jeg hadde ikke stelleveske engang, det holdt lenge med en lilla bleiepose som jeg putter opp i den vanlige vesken min... 😆 Anonymkode: 52987...141
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #3 Skrevet 23. april 2017 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hei! ☺ Jeg trenger en (fryktelig) stooor stelleveske... har hatt mange stellevesker bla. som er egnet til tvillinger, men finner ingen som er stor nok. Hva tenker dere om å bruke en Kari Traa 30Liters Duffel bag som stelleveske? 😅 Anonymkode: c27ac...31e Du kan jo bruke akkurat det som passer deg best. Men jeg blir litt nysgjerrig på hva du skal ha med, siden du trenger en diger treningsbag Anonymkode: 3504c...7b9
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #4 Skrevet 23. april 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva i alle dager er det du skal ha med deg? 😂 Det er ikke for å være frekk, men jeg hadde ikke stelleveske engang, det holdt lenge med en lilla bleiepose som jeg putter opp i den vanlige vesken min... 😆 Anonymkode: 52987...141 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kan jo bruke akkurat det som passer deg best. Men jeg blir litt nysgjerrig på hva du skal ha med, siden du trenger en diger treningsbag Anonymkode: 3504c...7b9 Jeg bruker tøybleier som tar mye plass ☺ og baby er syk, så trenger mye utstyr og div til henne... pluss at jeg er vandt til å ha stor veske til meg selv, så har med mye til meg også! HI. Anonymkode: c27ac...31e
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #5 Skrevet 23. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg bruker tøybleier som tar mye plass ☺ og baby er syk, så trenger mye utstyr og div til henne... pluss at jeg er vandt til å ha stor veske til meg selv, så har med mye til meg også! HI. Anonymkode: c27ac...31e Er det ikke lettere å ha en ryggsekk? tenker at det må være bedre å bære når du trenger det Anonymkode: 3504c...7b9
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #6 Skrevet 23. april 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det ikke lettere å ha en ryggsekk? tenker at det må være bedre å bære når du trenger det Anonymkode: 3504c...7b9 Er en skikkelig kontrollfreak, og da får jeg ikke systemet jeg trenger! 😂 Anonymkode: c27ac...31e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå