Sol_M Skrevet 23. april 2017 #1 Skrevet 23. april 2017 Hei, jeg var på ultralyd i uke 10 ,da såg legen ett barn men hun såg åsså noe annet som hun ikke kunne svare på hva det var. Er det noen av dere som har opplevd dette eller som ved senere utralyd har oppdaget tvillinger?Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #2 Skrevet 23. april 2017 Tror det er veldig sjelden. Det var ikke tvil om at jeg bar på tvillinger da jeg tok ultralyd i uke 5-6. Har aldri opplevd at de har sett noe på ultralyden som de ikke vet hva er heller. Merkelig ting å si av legen synes jeg. Sa hun: "her er noe, men jeg vet ikke hva det er". ??? Anonymkode: 48889...0e0
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #3 Skrevet 23. april 2017 Siden ikke legen så hva det var er det sikkert noen her som vet hva det er😆 Anonymkode: efc92...a25
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #4 Skrevet 23. april 2017 Det er ikke tvillinger fordi det ikke er fosteranlegg der. Men hun hadde vel en ide om videre undersøkelser? Anonymkode: 2f9e2...41a
Sol_M Skrevet 23. april 2017 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2017 Ja,hun skulle henvisning meg til ett større sykehus i uke 12.
Sol_M Skrevet 23. april 2017 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror det er veldig sjelden. Det var ikke tvil om at jeg bar på tvillinger da jeg tok ultralyd i uke 5-6. Har aldri opplevd at de har sett noe på ultralyden som de ikke vet hva er heller. Merkelig ting å si av legen synes jeg. Sa hun: "her er noe, men jeg vet ikke hva det er". ??? Anonymkode: 48889...0e0 Ja,hun sa det. Jeg ble jo litt skremt siden dette er først svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå