Gå til innhold

Krangling og dårlig stemning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer har vært sammen i 16 år og har to små barn på 3 og 4 år. For tiden så har vi så kort lunte begge to, krangler vi ikke med ungene så krangler vi med hverandre, jeg er så sliten. Vi har ellers et godt forhold og dette er ulikt oss, vet ikke helt hvordan komme ut av det? Vi sier alltid unnskyld og blir venner igjen og snakker om det, men så slår hverdagen inn og vi står der igjen og er misfornøyde..tips? 

Anonymkode: cf50c...b02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere kan be om parterapi på fvk. Noen ganger hjelper det å snakke om ting og få tips og metoder fra en utenforstående. 

Skrevet

Det høres bare så alvorlig og overillt ut, men jeg er jo redd dette bare skal balle på seg..Jeg er så lei av hverdagen vår, vil bare trekke meg ut fra alt, ut fra å være samboer, mor, menneske..men må jo være her. Uff. Heldigvis er han borte i kveld, trenger avstand, går jo oppå hverandre hele tiden, samtidig er det kjempetungt å være alene, brukt en time på legging nå, unger som kommer ut av senga hele tiden, blir mer og mer frynsete, har bare lyst å gråte. 

Anonymkode: cf50c...b02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...