Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #1 Skrevet 23. april 2017 Hvordan gjør dere det med legging? Min sov i egen seng fra hun var 4 måneder til rundt bikket året. Når hun begynte i barnehagen hadde vi begge behov for litt ekstra kos, så vi endte opp med samsoving og jeg syns dette er utrolig koselig. MEN, hvordan gjør dere det med legging? Legger dere dere sammen med barnet? Kjenner det blir litt tungvint å skulle gå å legge meg sammen med henne på kvelden hver eneste kveld, da det hender at jeg f.eks har besøk og det er litt kjipt å forsvinne i en halvtime/trekvarter. I tillegg blir jeg så trøtt at jeg sovner, og jeg har rett og slett ikke tid til å legge meg kl. 19, he he. Hun er et og et halvt år. Mulig å lære henne å sovne alene i min seng? Hvordan har dere gjort det? Anonymkode: 247cc...93e
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #2 Skrevet 23. april 2017 Her legges barnet i egen seng hver kveld, samsover med oss fra han våkner på kvelden. Stort sett rett før vi skal legge oss. Ville lært barnet å finne roen selv, enten i din eller hennes egen seng. Mange metoder for det. Dere må finne den som passer dere best. Anonymkode: 7bc4d...b3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå