Gå til innhold

Har jeg gjort noe veldig dumt nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ang keisersnitt...

Vasket og støvsuget hele huset i dag og nå svir det/verker litt i såret 😔😞😲😲😔

Har jeg skadet noe? 16 dager siden keisersnitt 

Anonymkode: 3195f...2bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verden har du vasket og støvsuget hele huset 16 dager etter keisersnitt? Du skal ha fått informasjon om ikke å løfte for tungt osv. så og så lenge etter ks, da sier det seg selv at å gjøre for mye annet fysisk arbeid i hvert fall forsøkes gradvis.

Men, det går trolig bra. Men du har fått et klart signal fra kroppen på at det du har gjort i dag er for mye akkurat nå. Om du har en mann burde han gjort det. Og har du det ikke så er det ingen som kreperer av at ikke hele huset er vasket.

De smertene du føler er nok det at såret er irritert pga. dragninger i stingene. Ikke provoser det noe mer!

Anonymkode: 9de98...200

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor i all verden har du vasket og støvsuget hele huset 16 dager etter keisersnitt? Du skal ha fått informasjon om ikke å løfte for tungt osv. så og så lenge etter ks, da sier det seg selv at å gjøre for mye annet fysisk arbeid i hvert fall forsøkes gradvis.

Men, det går trolig bra. Men du har fått et klart signal fra kroppen på at det du har gjort i dag er for mye akkurat nå. Om du har en mann burde han gjort det. Og har du det ikke så er det ingen som kreperer av at ikke hele huset er vasket.

De smertene du føler er nok det at såret er irritert pga. dragninger i stingene. Ikke provoser det noe mer!

Anonymkode: 9de98...200

Takk for svar. Må prøve å ta det mer med ro 😩😩😩

Jeg tenkte at husvask ikke var løfting..

Anonymkode: 3195f...2bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...