Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #1 Skrevet 23. april 2017 Jeg jobber i en mellom stor bedrift. I ledelsen er vi bare to. Meg og sjefen. Min sjef er en flott dame men ikke en jeg ønsker å være bestevenn med. Dette ønsker hun. Hun betror seg ofte til meg og kan sitte på kontoret mitt lenge og gråte og klage på andre ansatte som ikke gjør jobben sin eller mannen som ikke forstår henne eller andre ting. Jeg støtter henne og hører på hva hun har å si, men jeg er en privat person så jeg gjør ikke dette med henne. Hun er sjefen min og arbeid er arbeid. Dette frustrerer henne veldig og nå har hun klaget meg inn til øverste eier for at jeg samarbeider dårlig. I hennes øyne er samarbeid å dele private ting med hverandre. Noe jeg ikke ønsker. Kjenner jeg har utrolig lite lyst å gå på jobb i morgen. Hva gjør jeg? Anonymkode: c144e...a27
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #2 Skrevet 23. april 2017 Du sier akkurat hva du mener. At du gjør en god jobb og sammarbeider om jobben, men at du skiller jobb og privatliv og at det er dette din kollega ikke tåler. Jeg har ei veninne som var i lik situasjon og hun sa hva hun mente om situasjonen. At jobb er jobb og privatliv privat. Øverste leder fikk da vite hva situasjonen egentlig handlet om og tok en prat med den andre part. Ble ikke noe mer mas om å dele privatlivet der. Hun jobbet der i mange år etter dette før hun byttet jobb. Lykke til. Anonymkode: bd520...174
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #3 Skrevet 23. april 2017 Jeg er kjempe god venninne med sjefen min! Vi snakker både jobb og privat når vi snakker sammen. Er vi ikke på jobb sammen, sender vi SMS eller prater på Messenger. Veldig deilig å være så nær sjefen synes jeg, men er ikke kjemien der hadde det vært et problem. Er veldig god venninne med gamle sjefen min også. Vært gode venninner fra dag en og barna våre har vokst opp sammen ❤️ Anonymkode: 801b0...208
Yellow Brick Road Skrevet 23. april 2017 #4 Skrevet 23. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er kjempe god venninne med sjefen min! Vi snakker både jobb og privat når vi snakker sammen. Er vi ikke på jobb sammen, sender vi SMS eller prater på Messenger. Veldig deilig å være så nær sjefen synes jeg, men er ikke kjemien der hadde det vært et problem. Er veldig god venninne med gamle sjefen min også. Vært gode venninner fra dag en og barna våre har vokst opp sammen ❤️ Anonymkode: 801b0...208 Så løsningen din er at HI burde bli bestevenninne med sjefen sin, mener du?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #5 Skrevet 23. april 2017 Man skal ikke være bestevenn med sjefen. Sjefen er MEGET UPROFF Anonymkode: 71039...9cb
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #6 Skrevet 23. april 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er kjempe god venninne med sjefen min! Vi snakker både jobb og privat når vi snakker sammen. Er vi ikke på jobb sammen, sender vi SMS eller prater på Messenger. Veldig deilig å være så nær sjefen synes jeg, men er ikke kjemien der hadde det vært et problem. Er veldig god venninne med gamle sjefen min også. Vært gode venninner fra dag en og barna våre har vokst opp sammen ❤️ Anonymkode: 801b0...208 Og det er jo kjempefint for dere det - men jeg ønsker ikke dette. Jeg ønsker et greit forhold på jobb...men ikke bestevenner som forteller hverandre alt. Og jeg kjenner jeg blir veldig satt ut når det meldes til eier på dette grunnlaget. HI Anonymkode: c144e...a27
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #7 Skrevet 23. april 2017 Du går på jobb Og suck it up Anonymkode: 21a51...79d
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #8 Skrevet 23. april 2017 Jeg holder med de over som sier at du bør si til ledelsen akkurat hvordan det er, at du gjør en god jobb, at du ikke vil dele all verdens personlige problemer med din sjef, og at det er dette hun ikke helt takler. Jeg ville også vurder å nevne det at du har en følelse av at hun har mye press på seg siden hun har så stort behov for å betro seg om private ting og at hun også gråter stadig vekk. Det at hun sitter og klager til deg på andre ansatte er jo også veldig uprofesjonelt. Få frem sannheten, men gjør det på en saklig måte uten å dømme henne, da virker du mest profesjonell selv. Høres ut som om dama ikke burde ha lederansvar, eller at hun har så store problemer at hun trenger en tid borte fra jobb. Det er virkelig ikke normalt å stadig sitte og gråte på jobb til en kollega, da må man ta grep og gjøre noe med det som plager. Skulle ikke forundre meg om hun har overført følelser fra mannen til deg - hun er frustrert fordi hun føler mannen ikke hører på henne og ikke er der for henne, og når hun føler du gjør det samme, da klager hun deg til ledelsen. Er ikke noen hun kan klage inn mannen sin til, vet du Anonymkode: 03945...3d7
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #9 Skrevet 23. april 2017 Jeg er sjef, og prøver å være venner med mine kolleger til et visst nivå. Jeg er venner med de på FB, men alsri på fritiden. Jeg deler heller ikke privatlivet mitt med dem, de gjør det mer med meg. Jeg er grei sjef, men litt distanse må en ha, føler jeg. Anonymkode: a2977...373
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå