Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #1 Skrevet 22. april 2017 Jeg var på Elkjøp i går, hadde bestemt eg for en vare. Hadde et spm angående varen. Sa at jeg skulle ha den, og den ble skrevet inn på mitt navn. Etter å ha kikket litt mer i butikken, ombestemte jeg meg, og la varen tilbake. Glemte å gi beskjed om dette til selger. Hva skjer nå? Jeg kommer selvfølgelig til å ringe på mandag og informere om at jeg la varen tilbake. Skjelven her. Anonymkode: 06461...75a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #2 Skrevet 22. april 2017 Du ringer og sier det, såklart. De har registrering på hvor mye de har av hver vare. Anonymkode: f86eb...a1f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #3 Skrevet 22. april 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du ringer og sier det, såklart. De har registrering på hvor mye de har av hver vare. Anonymkode: f86eb...a1f Joda, tenker meg det. Skrekken er at det mangler en vare, og de mistenker meg. Jeg er nok på tråden 08.00 ja. 😱 Anonymkode: 06461...75a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #4 Skrevet 22. april 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Joda, tenker meg det. Skrekken er at det mangler en vare, og de mistenker meg. Jeg er nok på tråden 08.00 ja. 😱 Anonymkode: 06461...75a Du la jo varen tilbake, så skjønner ikke hvordan du skal bli beskyldt for å stjele? Hvordan kan de da mangle en vare? Anonymkode: a02e7...ee9
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #5 Skrevet 22. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du la jo varen tilbake, så skjønner ikke hvordan du skal bli beskyldt for å stjele? Hvordan kan de da mangle en vare? Anonymkode: a02e7...ee9 Hvis noen andre har stjålet lignende vare. Jeg ser jo at jeg krisemaksimere... 🙈 Anonymkode: 06461...75a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #6 Skrevet 22. april 2017 Hahaha, det blir som en jeg pratet med i politiet som kunne fortelle om den gamle damen som kom innom for å bekjenne sine synder før hun døde. Hun kunne fortelle at hun en gang for 30 år siden kjørte altfor fort på en vei fordi hun ikke hadde oppfattet skiltet og siden hadde hun hatt dårlig samvittighet. Politier kvitterte med at det fikk gå for denne gang om hun lovet og aldri mer gjøre noe slikt igjen! 😂 Anonymkode: 700df...2f4
Mamma_til_2 Skrevet 22. april 2017 #7 Skrevet 22. april 2017 Slapp av varen er ikke registrert ute av varehuset før du har betalt den! Ingrn kommer til og beskylde deg for stjeling.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #8 Skrevet 22. april 2017 2 minutter siden, Mamma_til_2 skrev: Slapp av varen er ikke registrert ute av varehuset før du har betalt den! Ingrn kommer til og beskylde deg for stjeling. Er ikke det litt av poenget her da? 🤔 Anonymkode: 924a5...af8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå