Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #1 Skrevet 22. april 2017 Må innrømme at jeg synes dette er vanskelig. Hvordan hadde dere følt dette, noen som er i sammen situasjon?? Anonymkode: 5d4e9...857
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #2 Skrevet 22. april 2017 Nesten, han er sammen med ei som er like gammel som meg. Jeg har ikke kontakt med dem, men det er fordi jeg ikke har hatt kontakt med ham på mange år. For mange år siden var jeg sammen med en som var 14 år eldre enn meg. Min far nektet den gangen å møte ham (vi var sammen noen år), og årsaken han oppga til andre var at mannen var altfor gammel for meg. Ironisk nok var han den gangen gift med ei som var 20 år yngre enn seg selv. Det går ikke begge veier - han skal ha all forståelse og aksept, ingen andre veien. Men, jeg legger minimalt energi i det at han nå har skaffet seg en enda yngre kone. Ingenting er bedre enn om de er lykkelige sammen, men jeg har ikke tenkt å forholde meg til det. Aner ikke hvordan jeg hadde tatt det om jeg hadde kontakt med dem. Anonymkode: 258d9...f79
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #3 Skrevet 22. april 2017 Kommer helt ann på alderen tenker jeg. Er du gammel da? hadde nok også syntes det hadde vært litt rart!! Men Anonymkode: a80b3...07d
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #4 Skrevet 22. april 2017 Jeg er 30, han er 60. Hi Anonymkode: 5d4e9...857
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #5 Skrevet 23. april 2017 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er 30, han er 60. Hi Anonymkode: 5d4e9...857 Anonymkode: 995b4...491
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #6 Skrevet 23. april 2017 Mine foreldre er godt gift. Det setter jeg utrolig pris på. Så syns faktisk synd i deg. Hadde ikke taklet det Anonymkode: 0d39a...62e
Yellow Brick Road Skrevet 23. april 2017 #7 Skrevet 23. april 2017 (endret) Jeg hadde garantert ikke likt det, men jeg er voksen nok til å vite at det er ikke meg det dreier seg om, så jeg hadde bare vært nødt til å akseptere det og gjøre det beste ut av det. Hadde trengt å ta en skikkelig alvorsprat med meg selv, tenker jeg. Utrolig hva man venner seg til å til og med klarer å like om man bare bestemmer seg for det. Så sant dama er hyggelig, snill med min far og han med henne, så hadde det nok gått seg til. Jeg skulle i alle fall ha gjort mitt når den første furte-liker-ikke-dette-perioden var over. Endret 23. april 2017 av Yellow Brick Road rettet skrivefeil
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #8 Skrevet 23. april 2017 Å være homse er greit. Å skifte kjønn er greit. Å være bifil er greit. Men å være sammen med en yngre kvinne!? Ser dere dobbeltmoralen? Der skal dere komme med pekefingeren! Anonymkode: a29b8...e86
Twintipp Skrevet 23. april 2017 #9 Skrevet 23. april 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å være homse er greit. Å skifte kjønn er greit. Å være bifil er greit. Men å være sammen med en yngre kvinne!? Ser dere dobbeltmoralen? Der skal dere komme med pekefingeren! Anonymkode: a29b8...e86 Er du fortsatt ikke ferdig med treliteren fra i går?🙄 Det å være homofil er en legning man ikke kan ignorere, å være kjæreste med ei som såvidt har utvikla bryster når du har skrukketrolltiss er en vesentlig forskjell. Bevisste valg/ valg du ikke rår over som egentlig ikke er et valg-you know the path?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #10 Skrevet 23. april 2017 6 minutter siden, MissJohnsen skrev: Er du fortsatt ikke ferdig med treliteren fra i går?🙄 Det å være homofil er en legning man ikke kan ignorere, å være kjæreste med ei som såvidt har utvikla bryster når du har skrukketrolltiss er en vesentlig forskjell. Bevisste valg/ valg du ikke rår over som egentlig ikke er et valg-you know the path? du snakker jo om i beste fall en tenåring, og det er jo ikke det tråden handler om Anonymkode: 76f70...e7a
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #11 Skrevet 23. april 2017 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å være homse er greit. Å skifte kjønn er greit. Å være bifil er greit. Men å være sammen med en yngre kvinne!? Ser dere dobbeltmoralen? Der skal dere komme med pekefingeren! Anonymkode: a29b8...e86 Nei, ser ikke dobbeltmoralen i det, kan du tenke deg å forklare? Det du sammenligner det med er noe man e født som. Man er ikke født til å ha forhold til personer som er like gamle eller yngre enn sine barn, det er et valg man tar. Anonymkode: 258d9...f79
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #12 Skrevet 23. april 2017 Det kommer litt an på situasjonen. Om han skilte seg fra min mor for å bli sammen med henne hadde jeg hatt seriøse problemer med det. En skikkelig idiotisk midtlivskrise-ting. Har sett det et par ganger og den slags er bare tragisk! Om mine foreldre hadde vært skilt en årrekke og han da traff på en yngre dame ville det nok være enklere å godta, selvom det stadig ville føles rart. Og jeg ville føle det samme om moren min fant seg en ung mann å være sammen med. Det er noe med at mine venner og jeg skal ikke være potensielle kjærester for våre foreldre. Det føles feil. Men så lenge begge er myndige voksne mennesker må man jo bare godta det. Anonymkode: 94b78...1fe
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #13 Skrevet 23. april 2017 Jeg tenker at han er en umoden, ekkel gammel gris. Anonymkode: 66975...399
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #14 Skrevet 23. april 2017 1 time siden, MissJohnsen skrev: Er du fortsatt ikke ferdig med treliteren fra i går?🙄 Det å være homofil er en legning man ikke kan ignorere, å være kjæreste med ei som såvidt har utvikla bryster når du har skrukketrolltiss er en vesentlig forskjell. Bevisste valg/ valg du ikke rår over som egentlig ikke er et valg-you know the path? Såvidt har utviklet bryster; er det snakk om en 12-åring? Altså, at du kom i puberteten først som 25-åring betyr ikke at det gjelder alle andre vet du. Og jo - det er 100% frivillig å putte penisen sin i en mannerumpe Å være homofil, og utføre homofile handlinger, er fullstendig valgfritt! Det er veldig, veldig mange homofile som ikke praktiserer det fordi de mener at det er galt. De velger å ikke gjøre det. Din logikk tilsier at menn heller ikke kan noe for voldtekt; de klarer ikke å styre seg. HAHA.. idioti Så jo, det er dobbeltmoral å være imot at en 60-åring er sammen med en annen, voksen kvinne. 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei, ser ikke dobbeltmoralen i det, kan du tenke deg å forklare? Det du sammenligner det med er noe man e født som. Man er ikke født til å ha forhold til personer som er like gamle eller yngre enn sine barn, det er et valg man tar. Anonymkode: 258d9...f79 Dobbeltmoralen er at alle nevnte er resultater av bevisste valg, som man står fritt til å ta. INGEN homofile trenger å ha homsesex. Ingen sinnsforvirrede behøver å operere seg om til det motsatte kjønn (eller til å bli katt, eller hest; det er det samme). Det er et valg man tar. Og jo, det er millioner av menn som er "født som" menn som ikke tiltrekkes av 60 år gamle kvinner. Akkurat som det eksisterer kvinner i tyveårene som tiltrekkes av menn i 40- og 50-årene. Det handler om seksuelle (og følelsesmessige) prefranser; noen ganger møter man en person som det er full klaff med. Og så tenkte ikke kjærligheten på at aldersforskjellen var FOR STOR for dere nebbete, dobbeltmoralske, homseelskende DIB-hurper Anonymkode: a29b8...e86
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #15 Skrevet 23. april 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Såvidt har utviklet bryster; er det snakk om en 12-åring? Altså, at du kom i puberteten først som 25-åring betyr ikke at det gjelder alle andre vet du. Og jo - det er 100% frivillig å putte penisen sin i en mannerumpe Å være homofil, og utføre homofile handlinger, er fullstendig valgfritt! Det er veldig, veldig mange homofile som ikke praktiserer det fordi de mener at det er galt. De velger å ikke gjøre det. Din logikk tilsier at menn heller ikke kan noe for voldtekt; de klarer ikke å styre seg. HAHA.. idioti Så jo, det er dobbeltmoral å være imot at en 60-åring er sammen med en annen, voksen kvinne. Dobbeltmoralen er at alle nevnte er resultater av bevisste valg, som man står fritt til å ta. INGEN homofile trenger å ha homsesex. Ingen sinnsforvirrede behøver å operere seg om til det motsatte kjønn (eller til å bli katt, eller hest; det er det samme). Det er et valg man tar. Og jo, det er millioner av menn som er "født som" menn som ikke tiltrekkes av 60 år gamle kvinner. Akkurat som det eksisterer kvinner i tyveårene som tiltrekkes av menn i 40- og 50-årene. Det handler om seksuelle (og følelsesmessige) prefranser; noen ganger møter man en person som det er full klaff med. Og så tenkte ikke kjærligheten på at aldersforskjellen var FOR STOR for dere nebbete, dobbeltmoralske, homseelskende DIB-hurper Anonymkode: a29b8...e86 Du er så kunnskapsløs at når de premissene du legger til grunn er fullstendig feil, da går det ikke an å diskutere fornuftig med deg. Når premissene dine er feil, da blir også all videre argumentasjon feil. Enkel argumentasjonsteori. Anonymkode: 258d9...f79
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #16 Skrevet 23. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Såvidt har utviklet bryster; er det snakk om en 12-åring? Altså, at du kom i puberteten først som 25-åring betyr ikke at det gjelder alle andre vet du. Og jo - det er 100% frivillig å putte penisen sin i en mannerumpe Å være homofil, og utføre homofile handlinger, er fullstendig valgfritt! Det er veldig, veldig mange homofile som ikke praktiserer det fordi de mener at det er galt. De velger å ikke gjøre det. Din logikk tilsier at menn heller ikke kan noe for voldtekt; de klarer ikke å styre seg. HAHA.. idioti Så jo, det er dobbeltmoral å være imot at en 60-åring er sammen med en annen, voksen kvinne. Dobbeltmoralen er at alle nevnte er resultater av bevisste valg, som man står fritt til å ta. INGEN homofile trenger å ha homsesex. Ingen sinnsforvirrede behøver å operere seg om til det motsatte kjønn (eller til å bli katt, eller hest; det er det samme). Det er et valg man tar. Og jo, det er millioner av menn som er "født som" menn som ikke tiltrekkes av 60 år gamle kvinner. Akkurat som det eksisterer kvinner i tyveårene som tiltrekkes av menn i 40- og 50-årene. Det handler om seksuelle (og følelsesmessige) prefranser; noen ganger møter man en person som det er full klaff med. Og så tenkte ikke kjærligheten på at aldersforskjellen var FOR STOR for dere nebbete, dobbeltmoralske, homseelskende DIB-hurper Anonymkode: a29b8...e86 Ironisk at du snakker om seksuelle og følelsemessige preferanser som greit et sted men ikke andre. Du er jo malen for dobbeltmoral! Anonymkode: 726ce...3a4
me_87 Skrevet 23. april 2017 #17 Skrevet 23. april 2017 (endret) Æsj jeg hadde blitt kvalm av forholdet! Endret 23. april 2017 av me_87
Spiritual Skrevet 23. april 2017 #18 Skrevet 23. april 2017 (endret) 45 minutter siden, me_87 skrev: Æsj jeg hadde blitt kvalm av forholdet! Endret 23. april 2017 av Spiritual
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #20 Skrevet 23. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor? Anonymkode: 5d4e9...857 Anonymkode: 5d4e9...857
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #21 Skrevet 23. april 2017 Jeg hadde nok reagert uansett, men ikke like mye når jeg hører at dama er 30. Det betyr jo at hun er en voksen dame som har levd litt og vet mer hvem hun er og hva hun vil. At han er 60 betyr muligens at han går litt av ungdommen sin tilbake. Men om få år vil aldersforskjellen innhente de. Det er ikke så rent få spreke voksne "yngre" damer rundt om på Norges sykehjem som har livet sitt på vent da mannen deres er blitt dement hatt slag eller andre aldersbetinget sykdom. Det er trist å se. Anonymkode: 8858c...e06
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #22 Skrevet 23. april 2017 Voksne mennesker kan få lov til å være sammen med hvem de vil, drit i alderen!!! Anonymkode: e57e6...127
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #23 Skrevet 23. april 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Såvidt har utviklet bryster; er det snakk om en 12-åring? Altså, at du kom i puberteten først som 25-åring betyr ikke at det gjelder alle andre vet du. Og jo - det er 100% frivillig å putte penisen sin i en mannerumpe Å være homofil, og utføre homofile handlinger, er fullstendig valgfritt! Det er veldig, veldig mange homofile som ikke praktiserer det fordi de mener at det er galt. De velger å ikke gjøre det. Din logikk tilsier at menn heller ikke kan noe for voldtekt; de klarer ikke å styre seg. HAHA.. idioti Så jo, det er dobbeltmoral å være imot at en 60-åring er sammen med en annen, voksen kvinne. Dobbeltmoralen er at alle nevnte er resultater av bevisste valg, som man står fritt til å ta. INGEN homofile trenger å ha homsesex. Ingen sinnsforvirrede behøver å operere seg om til det motsatte kjønn (eller til å bli katt, eller hest; det er det samme). Det er et valg man tar. Og jo, det er millioner av menn som er "født som" menn som ikke tiltrekkes av 60 år gamle kvinner. Akkurat som det eksisterer kvinner i tyveårene som tiltrekkes av menn i 40- og 50-årene. Det handler om seksuelle (og følelsesmessige) prefranser; noen ganger møter man en person som det er full klaff med. Og så tenkte ikke kjærligheten på at aldersforskjellen var FOR STOR for dere nebbete, dobbeltmoralske, homseelskende DIB-hurper Anonymkode: a29b8...e86 Så fæl du er ! Anonymkode: 70686...e9d
Love my kidz Skrevet 24. april 2017 #24 Skrevet 24. april 2017 Ser for meg at faren din er en litt ungdommelig og kjekk 60 åring jeg hi hvis han har draget på ei i 20 årene. Forholdet er frivillig, de har det sikkert herlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå