Gå til innhold

Hvorfor gjør venninnen min dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var i utgangspunktet venner, og det var hun som var pådriveren for vennskapet. Men etter at hun har blitt gravid, da begynte hun å overse meg i andre sosiale sammenkomster. Hun har liret av seg småspydige kommentarer til meg, og fått meg til å føle meg dum.

Jeg ser nå at hun jobber hardt for å bli venner med andre, og da spesielt med personer som har vært slemme med henne før. Hun framstår som glatt, sjarmerende og falsk. Skryter mye av seg selv (spesielt til meg og mannen).

Hvorfor gjør hun som hun gjør, og hvorfor endret hun seg så brått fra meg?

Anonymkode: fd237...0eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør henne?

Jeg tror jeg bare hadde faset henne rolig ut. En person som er så ustabil er ikke en ordentlig venninne uansett, ikke noe å kaste bort tid, energi og følelser på.

Anonymkode: 47934...92a

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi var i utgangspunktet venner, og det var hun som var pådriveren for vennskapet. Men etter at hun har blitt gravid, da begynte hun å overse meg i andre sosiale sammenkomster. Hun har liret av seg småspydige kommentarer til meg, og fått meg til å føle meg dum.

Jeg ser nå at hun jobber hardt for å bli venner med andre, og da spesielt med personer som har vært slemme med henne før. Hun framstår som glatt, sjarmerende og falsk. Skryter mye av seg selv (spesielt til meg og mannen).

Hvorfor gjør hun som hun gjør, og hvorfor endret hun seg så brått fra meg?

Dårlig selvtillit var det første jeg tenkte

Anonymkode: 3dbe0...9cf

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dårlig selvtillit var det første jeg tenkte

Anonymkode: 3dbe0...9cf

Men hun er veldig flink sosialt, og greier lett å skaffe seg tillit fra andre.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...