Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #1 Skrevet 22. april 2017 Vi var i utgangspunktet venner, og det var hun som var pådriveren for vennskapet. Men etter at hun har blitt gravid, da begynte hun å overse meg i andre sosiale sammenkomster. Hun har liret av seg småspydige kommentarer til meg, og fått meg til å føle meg dum. Jeg ser nå at hun jobber hardt for å bli venner med andre, og da spesielt med personer som har vært slemme med henne før. Hun framstår som glatt, sjarmerende og falsk. Skryter mye av seg selv (spesielt til meg og mannen). Hvorfor gjør hun som hun gjør, og hvorfor endret hun seg så brått fra meg? Anonymkode: fd237...0eb
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #2 Skrevet 22. april 2017 Spør henne? Jeg tror jeg bare hadde faset henne rolig ut. En person som er så ustabil er ikke en ordentlig venninne uansett, ikke noe å kaste bort tid, energi og følelser på. Anonymkode: 47934...92a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #3 Skrevet 22. april 2017 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi var i utgangspunktet venner, og det var hun som var pådriveren for vennskapet. Men etter at hun har blitt gravid, da begynte hun å overse meg i andre sosiale sammenkomster. Hun har liret av seg småspydige kommentarer til meg, og fått meg til å føle meg dum. Jeg ser nå at hun jobber hardt for å bli venner med andre, og da spesielt med personer som har vært slemme med henne før. Hun framstår som glatt, sjarmerende og falsk. Skryter mye av seg selv (spesielt til meg og mannen). Hvorfor gjør hun som hun gjør, og hvorfor endret hun seg så brått fra meg? Anonymkode: fd237...0eb Dårlig selvtillit var det første jeg tenkte Anonymkode: 3dbe0...9cf
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #4 Skrevet 22. april 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dårlig selvtillit var det første jeg tenkte Anonymkode: 3dbe0...9cf Men hun er veldig flink sosialt, og greier lett å skaffe seg tillit fra andre.. Anonymkode: fd237...0eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå