Gå til innhold

Mistet selvtillitt på jobb pga kommentar

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kollega på jobb sa en del negative ting et par mennesker hadde sagt om meg og jeg har mistet skikkelig selvtillitten etterpå. Jeg trodde jeg var flink på jobb og godt likt og nå går jeg rundt og overanalyserer og er redd for at alle egentlig tenker disse tingene bak ryggen min :( 

Vet jeg ikke skal bry meg men merker jeg er kjempeusikker og paranoid nå :(  Vet ikke hva jeg vil med innlegget, noen tips for å få tykkere hud når det gjelder negative kommentarer?

Anonymkode: 611d2...09e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rist de av deg og fortsett som før. Man kan ikke forvente å bli likt av alle. 

Anonymkode: 54929...418

Skrevet

Opplevd det samme, byttet jobb etterhvert - men tenker fremdeles en del på det.

Aldri fått slike tilbakemeldinger andre plasser.

Så prøver å trøste meg selv med at det var problemer i arbeidsmiljøet der og mye slik baksnakking og tull.

Ett annet alternativ kan jo være at hun lyver og overdriver også ..... 

Anonymkode: d7baa...901

Skrevet

Hvilken idiot er det som forteller slikt videre... Jeg ville heller sagt at noen kolleger er litt falske el, men å si hva de har sagt har virkelig ingen poeng.

Anonymkode: 1b956...013

Skrevet

Hva var det som ble sagt da? Og hvordan er denne kollegaen som delte det videre?

Jeg hadde en kollega som regelrett løy til meg ved flere anledninger, bare for å lage kvalm. Har aldri opplevd maken hverken før eller siden. 

Anonymkode: 86607...a2e

Skrevet

synes hu selv æ perfekt person på alle måter? Ingen har rett å bak snakke noen som helt. Dersom hun mener at hu æ så tøff person må si det ansikt til ansikt! Alt som ble sagt bak , dritt i det! Eg æ ganke sikker på at hu selv har dårlig selvtillit og vil ødlegge dt for andre! Dritt i alt og lev godt liv videre😉👍🏻 

Skrevet

Kan du stole på hun som sa det til deg?

Vi hadde ei på jobb som spredde "sladder". Men det viste seg at det var hun som fant opp alt i utgangspunktet. Så det ble masse drama osv. før vi skjønte tegninga. Hun satt alle opp mot hverandre.

Anonymkode: 0492e...dce

Skrevet
3 timer siden, h111 skrev:

synes hu selv æ perfekt person på alle måter? Ingen har rett å bak snakke noen som helt. Dersom hun mener at hu æ så tøff person må si det ansikt til ansikt! Alt som ble sagt bak , dritt i det! Eg æ ganke sikker på at hu selv har dårlig selvtillit og vil ødlegge dt for andre! Dritt i alt og lev godt liv videre😉👍🏻 

Ser du er ny her inne. Vil bare tipse deg om at det ikke er lov å skrive dialekt her på forumet.

Til HI - det er den kollegaen som fortalte deg dette som har problemer, hun har jo ikke sosiale antenner når hun sier slikt til deg. Så jeg hadde ikke stolt på at det hun sier faktisk stemmer. Uansett, stol på at du gjør en god jobb så lenge du ikke får høre noe annet av lederen din. Tenk over det som liksom skal være sagt, om du vet at du på de områdene gjør en god jobb, hev deg over det.

Anonymkode: 37e3d...c93

Skrevet

Rist det av deg! Du kommer ingen vei ved å gnage på kommentarer som ikke skulle blitt gitt deg, og som du ikke en gang vet er sant. 

Det er en del av å vokse opp dette, å tåle at ikke alle liker deg på arbeidsplassen, at noen slenger med leppa. Bli voksen, bli ferdig med det. Alle opplever dette innimellom. Det kan hende du har selv slengt med leppa om noen en gang. Du vet at sånt ikke nødvendigvis stikker så dypt eller betyr så mye. Ikke la slike ting definere deg selv. Du vet selv hva du er god for. Hør på dem som snakker godt om deg. :)

Anonymkode: abbb7...7f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...