Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #1 Skrevet 22. april 2017 Fikk min kopp i går. Den virker så stiv..? Skjønner ikke at jeg ikke kommer til å merke den. Bestilte fra menskopp.no (svensk). Kan jeg prøve å ha den inne noen timer, teste? Slipper også søl mens jeg tester.. Eller blir det bare tørt og ubehagelig??? Anonymkode: 7d22f...1de
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #2 Skrevet 22. april 2017 Det går helt fint! Husk at du kan/ bør klippe av den nederst slik at den passer deg. Anonymkode: d2638...d28
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #3 Skrevet 22. april 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det går helt fint! Husk at du kan/ bør klippe av den nederst slik at den passer deg. Anonymkode: d2638...d28 Takk for svar! Da blir det koking av menskopp i morgen, og prøving. Grugleder meg! Anonymkode: 7d22f...1de
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #4 Skrevet 22. april 2017 Jeg og følte for å prøve uten mensen, tenke det ble litt søl (og litt ble det de første gangene, men lært fort å håndtere). Jeg syns det var vanskelig å få til med så tørr skjede. Vil anbefale å bruke glidemiddel (det er jo mer likt som når det er mens der) og kanskje masturbere først, da blir veggene litt smidigere og du er naturlig våt. Jeg har hatt 3 uliek kopper. Den første for 10+ år siden. Fikk det ikke til, det var smertefullt å ta den ut pga vakumet. Nå har jeg fått til teknikken, og det er ikke vondt, å sette inn, ha eller ta ut. Merker lite til den, på samme måte som tampong. Har to stk nå, menskopp.no sin er den beste. SItter godt, er ikke for lang (har ikke klippet av den, prøv først, kanten kan bli litt skarp når du klipper). Den er lett å ta inn og ut. Jeg er strålende fornøyd! Håper du og blir det. Dersom det skulle føles rart uten mens, ikke la deg skremme, det er nok bare fordi det er litt tørt og mangler mens... Jeg fikk brukt den 5 mnd før jeg ble gravid. Tok 2 blødninger til før jeg fikk det til på en renslig måte. Men jeg blør så mye (opp til 3 ganger normal blødning) så har alltid innlegg i samtidig slik at jeg rekker å komme meg på do hvis jeg merker den er full (og ja, det har skjedd... og rent over). Anonymkode: 50843...68a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #5 Skrevet 22. april 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg og følte for å prøve uten mensen, tenke det ble litt søl (og litt ble det de første gangene, men lært fort å håndtere). Jeg syns det var vanskelig å få til med så tørr skjede. Vil anbefale å bruke glidemiddel (det er jo mer likt som når det er mens der) og kanskje masturbere først, da blir veggene litt smidigere og du er naturlig våt. Jeg har hatt 3 uliek kopper. Den første for 10+ år siden. Fikk det ikke til, det var smertefullt å ta den ut pga vakumet. Nå har jeg fått til teknikken, og det er ikke vondt, å sette inn, ha eller ta ut. Merker lite til den, på samme måte som tampong. Har to stk nå, menskopp.no sin er den beste. SItter godt, er ikke for lang (har ikke klippet av den, prøv først, kanten kan bli litt skarp når du klipper). Den er lett å ta inn og ut. Jeg er strålende fornøyd! Håper du og blir det. Dersom det skulle føles rart uten mens, ikke la deg skremme, det er nok bare fordi det er litt tørt og mangler mens... Jeg fikk brukt den 5 mnd før jeg ble gravid. Tok 2 blødninger til før jeg fikk det til på en renslig måte. Men jeg blør så mye (opp til 3 ganger normal blødning) så har alltid innlegg i samtidig slik at jeg rekker å komme meg på do hvis jeg merker den er full (og ja, det har skjedd... og rent over). Anonymkode: 50843...68a Takk for utfyllende svar. Skal ta til meg tipsene 😀 Anonymkode: 7d22f...1de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå