Gå til innhold

Babyen min nekter å ta flaske.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger sårt hjelp :( Hun er snart 7 måneder og nå trenger jeg råd fra efarene mødre.. Hun hadde kolikk de 3 første månedene og jeg har enda ikke hatt en dag fri noe jeg kunne trengt nå..jeg er bedt i 30 års lag til helgen og vil gjerne dra.. har prøvd alle flasketypene som finns, og prøvd både mm og mme i flasken. Pappa'n har også prøvd å gi men ingentung funker

Anonymkode: a7aa0...eea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd en annen type flaske/kopp? F eks kopp med sugerør el.l.? Drikker hun vann? Har du prøvd melk i det samme hun drikker vann fra?

Skrevet

Jeg ville prøve kopp i stedet for flaske. Enten med tut eller åpen med avrundet kant.

Skrevet

Hva har du forsøkt?

Min startet rett på tutekopp, fem måneder. Forsøkte ALT av flasker. Tutekopp syntes hun var stas. Du får tutekopp med myk tut også. 

Men morsmelk tok hun ALDRI av flaske. Ble bare sint. Måtte hun ha flaske var det mme. 

Merkelig egentlig men sånn var det. 

Anonymkode: 1fb90...5bc

Skrevet

7 måneder ho kan spise grøt og drikke vann.

Mulig ho tar flaske også når du ikke er i huset. Aldri fått til og gitt mine flaske,  men de har tatt det når jeg ikke var i huset.

Anonymkode: c3f8d...067

Skrevet

Min spiste ikke fast føde og tok ikke flaske. Tilslutt måtte jeg bare dra bort ei natt da ungen var ca 11 mnd. Tok ikke flaske da heller, men ungen overlevde. Jeg MÅTTE bort fra ungen 😂 Holdt på å bli gal! Så savner virkelig ikke å ha smått etter nr 2. Aldri mer. Håper det ordner seg. Ville absolutt prøvd kopp eller tutkopp. Så lenge ungen spiser fast føde, går det jo fint med ei natt.

Anonymkode: 24380...f74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...