Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #51 Skrevet 22. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Noe innen kultur? Anonymkode: af77a...728 Nei Anonymkode: 0cef4...9e3
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #52 Skrevet 22. april 2017 Har mye klær! Silkebluser, jeans, skinnbukser, kjoler, skjørt, ulike jakker; alt fra blazere og skinnjakker til hettejakker. Mange par sko, de fleste med hæler. Stilen er klassisk og pen + litt rocka light Stemmer høyre Drikker sjampis, latte og zero. Anonymkode: dfc3e...82c
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #53 Skrevet 22. april 2017 1. Til hverdags (altså på jobb) går jeg som oftest i skjørt, bluse og pumps. Utenom jobb som oftest i olabukse, converse og pen genser. 2. Stemmer Høyre 3. I hverdagen; vann. Til fest; bobler Anonymkode: 1424a...eec
TPK Skrevet 22. april 2017 #54 Skrevet 22. april 2017 Jeg går med skinny jeans eller skjørt og bluse/genser, gjerne med cardigan eller blazer. Bør kle meg sånn halvformelt på jobb. Liker lange og store smykker. Til fest liker jeg best kjole og pumps. Stemmer Ap/Krf Drikker mye kaffe og vann, men er også veldig glad i øl og vin.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #55 Skrevet 22. april 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Foreslår følgende "lek": vi gjetter hva folk jobber med basert på tre faste punkter: klesstil, politisk syn og favorittdrikke 😜 Og jeg begynner: 1.) har piercing i nesen, tatovering, liker å se både rocka og søt ut 2.) jeg stemmer SV 3.) cola zero/ gin tonic Hva jobber jeg med? Anonymkode: af77a...728 1) Liker best baggy bukser og topper, evt skinny jeans og hettegenser Converse eller joggesko. 2) Stemmer sv. 3) Solo/vin Anonymkode: 963c2...a7a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #56 Skrevet 22. april 2017 1) Veldig casual. Treningstøy eller joggetøy. Går med olabukser innimellom. 2) Stemmer høyre/frp 3) Drikker stort sett kun vann, cola zero eller smoothie for variasjon Anonymkode: f1422...99c
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #57 Skrevet 22. april 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Har mye klær! Silkebluser, jeans, skinnbukser, kjoler, skjørt, ulike jakker; alt fra blazere og skinnjakker til hettejakker. Mange par sko, de fleste med hæler. Stilen er klassisk og pen + litt rocka light Stemmer høyre Drikker sjampis, latte og zero. Anonymkode: dfc3e...82c Økonom? Anonymkode: f1422...99c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå