Gå til innhold

Jeg stinker nedentil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt perioder på  3 mnd + der vi ikke har hatt sex, da lukter jeg blomster :) Men etter vi har hatt sex, i ukesvis etterpå, så lukter det forferdelig.... :( Litt sånn... uvaska? Litt svetteaktig. Ekkelt.... Alt er normalt ellers, nedentil. Kan det være spermen jeg ikke tåler eller? 

Anonymkode: 7e9a0...4a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er blir også slik, men varer kanskje bare en uke etter sex. Har vi ikke sex på lenge lukter det ikke noe vondt. Jeg har tenkt det bare er sædrester som kommer ut som lukter siden det har ligget inne der en stund men aner ikke. Vi har jo som regel sex en til to ganger i uken så da blir jo lukten varig.. 

Anonymkode: 4d8ee...0a2

Skrevet

Baktriell vaginose? 

Anonymkode: 2230d...675

Skrevet

Blir det likedan om dere bruker kondom? Jeg hadde en slik elsker en gang. Hver gang etter sex stinket det rart av meg. Faktisk selv om vi brukte kondom. Viste seg at han etterhvert smittet meg med herpes. Helt forferdelig grusom sykdom. 

Vær forsiktig. Bruk bare kondom en stund og se om det blir bedre.  La han aldri komme i deg, se om det hjelper. 

Anonymkode: f8556...7c7

Skrevet

Det er mulig å være allergisk mot mannens sæd.

Anonymkode: 54c4d...cd5

Skrevet

Dere er nok en dårlig kombo, trenger overhodet ikke være sykdom men uansett greit med en sjekk da. Jeg slet med det samme med partner gjennom mange år. Nå har jeg ny mann og problemet er vekk. Prøv ut som ei over sier å bruke kondom om du tåler det, ikke la han komme i deg og bruk evn melkesyre vagitorier forebyggende. Prøv å finne ut hva som funker best for deg, så ikke det hemmer sexlivet 

Anonymkode: 409ab...110

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...