Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #1 Skrevet 22. april 2017 Hvis det blir kaldere enn 18 grader i et rom. Tenkte kanskje det er mange barnefamilier her, og mange barn har jo hamstere. Så hvis hamsteren ser død ut, sjekk temperaturen i rommet... De kvikner til når gradene går opp Anonymkode: 58e22...40f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #2 Skrevet 22. april 2017 Hørde det her forleden. Kastet min i søppla for mange år siden da han lå på ryggen å så dø ut😂🙈 mulig han levde da... Anonymkode: 190f6...eab
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #3 Skrevet 22. april 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hørde det her forleden. Kastet min i søppla for mange år siden da han lå på ryggen å så dø ut😂🙈 mulig han levde da... Anonymkode: 190f6...eab Ja, det er det som er skummelt! Så viktig å spre den informasjonen til alle Jeg visste det ikke selv engang. Anonymkode: 58e22...40f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #4 Skrevet 22. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hørde det her forleden. Kastet min i søppla for mange år siden da han lå på ryggen å så dø ut😂🙈 mulig han levde da... Anonymkode: 190f6...eab Hysterisk morsomt 😂😂🙈🤣 not... Anonymkode: 51acf...820
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå