Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #1 Skrevet 22. april 2017 Jeg er ifølge BMI normalvektig, men jeg har vært sofasliter i to år på grunn av psykisk sykdom og utmattelse. Kroppen er helt ødelagt og jeg blir så deprimert av å seg meg i speilet. Jeg har oppblåst mage hele tiden på grunn av null magemuskler. Den minste berøring på magen gjør vondt. Jeg har bilring rundt hele midjen og ekstrafett på hoftene, noe som ser rart ut med bukser på. Kjoler kan jeg ikke bruke lengre. Alt av gensere og topper sklir oppover. Jeg vil ikke gå sommeren i møte med denne kroppen. Kan jeg rekke å få bort litt fett innen juli uten intensiv trening? Lett trening gjør så vondt for hele kroppen siden jeg er så utrent. Når blir det bedre? Anonymkode: 45df5...fe8
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #2 Skrevet 22. april 2017 Har du prøvd rockering? Anonymkode: 31ca0...d84
Lolitalolita Skrevet 22. april 2017 #3 Skrevet 22. april 2017 Du må betale for det, i form av at det gjør vondt å trene. Det vil gå over, når kommer an på hvor hardt, og ofte du trener. Det beste resultatet på så kort tid vil være sammen med noen som vet hva akkurat du burde gjøre, feks en personlig trener. Gjerne en som er god på ernæring i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå