Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #1 Skrevet 22. april 2017 Hun har hatt 39,5 siden tirsdag og de siste dagene koster hun mye. Var hos legen på torsdag og da mente de det var virus. Hvor lenge kan man gå med feber før man drar til lege igjen?hun spiser lite og er veldig tynn. Anonymkode: 4f08c...c00
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #2 Skrevet 22. april 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun har hatt 39,5 siden tirsdag og de siste dagene koster hun mye. Var hos legen på torsdag og da mente de det var virus. Hvor lenge kan man gå med feber før man drar til lege igjen?hun spiser lite og er veldig tynn. Anonymkode: 4f08c...c00 Da er det nok halsbetennelse Anonymkode: 5d536...090
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #3 Skrevet 22. april 2017 Min hadde ti dager med feber. Neseprøven viste to virus. Var hos lege etter tre dager. Da ble vi bare sendt hjem. Dag seks var vi der igjen for da var feber enda høyere. Tok da neseprøve. Hvor gammel er barnet? Hvor hyppig er pustefrekvens? Når hun puster, puster hun anstrengt? Får hun grop i halsen, og trekkes huden inn mellom ribbeina når hun puster? Hadde sett ann alder, med de minste hadde jeg raskt gått til legen hvis jeg var urolig. Eldre barn med språk og som klarer å forklare seg er jeg litt mer avventende. Ro, hvile og masse drikke (også is om det frister) er uansett det hun trenger. Anonymkode: aefdf...93b
Anonym bruker Skrevet 22. april 2017 #4 Skrevet 22. april 2017 Takk for raske svar:) hun er 9 år så hun klarer å si ifra selv,men hun spiser så lite og er veldig tynn. Anonymkode: 4f08c...c00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå