Gå til innhold

tørnkvist.. litt kleint at

Anbefalte innlegg

Skrevet

morten ramm skapte så dårlig stemning etter ubuden påskebesøk?

Anonymkode: da5cf...699

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var helt innafor. Det må være lov å skjerme bosted og hvordan man bor. Jeg hadde ikke likt det selv. 

Anonymkode: e3f78...dda

Skrevet

Hadde nok skapt enda dårligere stemning hadde det vært meg!  Utrolig dårlig gjort av dem å gjøre det. 

På den andre siden så fikk jeg en liten følelse av at det var avklart med noen i allefall at de gjorde det. Siden de kom til helt ny-shina hus, alarmen sto ikke på (mulig det bareer jeg som er supernøye med å sette på alarm når vi reiser bort?). 

Håper i allefall det var avtalt, ellers var det som sagt skikkelig dårlig gjort! 

Anonymkode: 60e53...1c4

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde nok skapt enda dårligere stemning hadde det vært meg!  Utrolig dårlig gjort av dem å gjøre det. 

På den andre siden så fikk jeg en liten følelse av at det var avklart med noen i allefall at de gjorde det. Siden de kom til helt ny-shina hus, alarmen sto ikke på (mulig det bareer jeg som er supernøye med å sette på alarm når vi reiser bort?). 

Håper i allefall det var avtalt, ellers var det som sagt skikkelig dårlig gjort! 

Anonymkode: 60e53...1c4

Det tenkte jeg også. Har en liten følelse av at det var avtalt med kona til Morten. 

Anonymkode: 1c0ad...857

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...