Gå til innhold

Jodel og uthenging av andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer man noe vei om man melder slike ting? Og hvem skal man melde det til?

Anonymkode: 0c634...238

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo men på jodel blir det vel ikke liggende på samme måte Som andre ting? Forsvinner det ikke? Den appen burde blitt fjerna 

Skrevet

En melder det til politiet, de har også mulighet til å finne ut hvem som har publisert det.

Anonymkode: aca65...dc3

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En melder det til politiet, de har også mulighet til å finne ut hvem som har publisert det.

Selvom vi bare har screenshot av det? Noen har valgt å kalle min 12 år gamle datter for ei jævla hore, Med fullt navn . Hun er den eneste i landet som heter det hun heter så det er liksom ingen tvil . 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvom vi bare har screenshot av det? Noen har valgt å kalle min 12 år gamle datter for ei jævla hore, Med fullt navn . Hun er den eneste i landet som heter det hun heter så det er liksom ingen tvil . 

D R A M A

Anonymkode: 684ee...03d

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

D R A M A

https://www.nrk.no/ho/xl/boter-for-nettmobbing-1.12820910 Politiet og norgeslover ser ikke på det som bare drama. 

Samle det du har av bevis, gå til politiet og ta saken derifra. Politiet har begynt å ta tak i dette, kanskje ikke like flinke overalt men det kommer seg. Gjør ikke folk noe med det, skjer det heller ikke noe. Utrolig hva de kan finne ut, selv om vi tror de har lite bevis. 

Anonymkode: febc4...769

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det må nok ligge ute ennå for at de skal finne ut av det, men ta kontakt så får du vite hvordan de går frem.

Skrevet

Det er mulig å rapportere en jodel. Gå inn på jodelen. 

Trykk på de tre prikkene og rapporter. 

Anonymkode: 4a6a3...823

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

D R A M A

Er det ditt barn som er synderen siden du synes dette er uproblematisk? Hadde du som 12-åring eller voksen likt å bli uthengt med fullt navn og kalt hore? 

Du er ufin og sannsynligvis en medvirkende årsak til at denne type problemstilling er så aktuelt. Æsj.

Anonymkode: c32bf...d5c

Skrevet

Jada, Det er litt drama . Men det føyer seg bare i rekken av ting hun blir utsatt for. Det var verre å se navnet hennes på trykk med dette budskapet enn det var å lese en Snap fra en i klassen. Nettopp fordi vi ikke aner hvem som har skrevet det . 

Det er flere dager siden den ble skrevet så jeg finner den ikke igjen, men har screenshot av den. Men det er alt jeg har og så man kommer ikke så langt vil jeg anta 

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jada, Det er litt drama . Men det føyer seg bare i rekken av ting hun blir utsatt for. Det var verre å se navnet hennes på trykk med dette budskapet enn det var å lese en Snap fra en i klassen. Nettopp fordi vi ikke aner hvem som har skrevet det . 

Det er flere dager siden den ble skrevet så jeg finner den ikke igjen, men har screenshot av den. Men det er alt jeg har og så man kommer ikke så langt vil jeg anta 

Ta kontakt med politiet. Her er politiet veldig engasjert rundt dette. Jeg har full forståelse for at dette er ubehagelig, barna skal slippe å oppleve slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...