Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #1 Skrevet 21. april 2017 Altså, inni munnen. Et avtrykk av hjørnetanna ned i leppa. Forsto noen det? Ser "fint" ut, men det er jo et hull Ellers har det over noen uker vært veldig dårlig matlyst. Er i full vigør, ikke noe som tyder på sykdom, men laber interesse rundt mat. Også felles det tenner. Kan jeg sette matinteressen i sammenheng med tenner/leppe og kun se det an og tro det går over? Bikkja var gal etter mat før så glad det har roet seg noe, men... Alltid bekymret for noe/noen 😊 Anonymkode: 6bd97...040
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #2 Skrevet 21. april 2017 Er problemtannen melketann eller ny tann? Hvis den er løs hadde jeg gjerne sett det an, men hvis ikke ville jeg gått til dyrlegen. Hvis det plager så mye at han ikke spiser så gjør det jo tydeligvis vondt. Anonymkode: db52b...6c9
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #3 Skrevet 21. april 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er problemtannen melketann eller ny tann? Hvis den er løs hadde jeg gjerne sett det an, men hvis ikke ville jeg gått til dyrlegen. Hvis det plager så mye at han ikke spiser så gjør det jo tydeligvis vondt. Anonymkode: db52b...6c9 Valpetann, men den er ikke løs enda... Kan ikke si med sikkerhet at mangelen på interesse for mat har en sammenheng med tennene selvfølgelig, men tenkte kanskje... Hun får puppy vom om dagen og enda så er det ikke stas. Tørrfor spises om jeg kaster det utover plenen og alt av hundegodis, ben etc er stas, så det rimer liksom ikke helt Anonymkode: 6bd97...040
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå