Gå til innhold

Kan et forbrukslån øke så mye?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte ta et forbrukslån over en 2 måneders periode. 170 000 kr. Betalt ett avdrag. Skulle betale ut alt i dag, å da hadde det økt til nesten 190 000 kr.! Vi hadde jo en fast sum og et visst antall år. Trodde ikke det skulle øke da.

Anonymkode: e2e2a...c18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig øker det. I rekordfart. 

Anonymkode: b23c2...ee2

Skrevet

Høres veldig rart ut at det har økt med 20 000 på 2 mnd? Må jo være en feil.

Ring de på mandag

Anonymkode: c2b67...05a

Skrevet

Ofte 16 % rente på disse tingene + gebyrer for hver mnd.. så JA det øker som bare rakkern.

Anonymkode: 2c443...d4f

Skrevet

Hvis dere har betalt det dere minimum må betale, hvordan kan da lånet ha økt? Det øker jo bare hvis dere ikke betaler? Eller betaler mindre enn det som er minimumsinnbetalingen per mnd?

Anonymkode: c9edc...ed7

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis dere har betalt det dere minimum må betale, hvordan kan da lånet ha økt? Det øker jo bare hvis dere ikke betaler? Eller betaler mindre enn det som er minimumsinnbetalingen per mnd?

Hørt om renter? Skyhøye renter.

Anonymkode: b0037...c0b

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hørt om renter? Skyhøye renter.

Anonymkode: b0037...c0b

Selvfølgelig, men så lenge man betaler det man skal, så skal jo ikke lånet øke? Det skal jo synke, riktignok sakte.

har selv kredittlån på nesten 70.000,- som jeg p.dd betale 2500,- ned på, og i den farten tar det meg ca 4 år med mindre jeg betaler inn mer enn 2500,- 

men lånet mitt øker jo ikke?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig, men så lenge man betaler det man skal, så skal jo ikke lånet øke? Det skal jo synke, riktignok sakte.

har selv kredittlån på nesten 70.000,- som jeg p.dd betale 2500,- ned på, og i den farten tar det meg ca 4 år med mindre jeg betaler inn mer enn 2500,- 

men lånet mitt øker jo ikke?

Skjønner jo at jeg etter 4 år har betalt mer enn 70.000,- 

men på 2 mnd hørtes det jo helt sykt ut at det er 190.000? Får det ikke til å stemme selv med høy rente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...