Gå til innhold

Hvor handler dere klær til deres tenåringsgutter? Er det klespress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjerne nettbutikker også. 

Jeg synes H&M har veldig mye kult til gutter. Men det er likevel litt vanskelig å handle. Kjøper noe så bruker han det 1 gang fordi han egentlig ikke likte det vi kjøpte, men turte ikke si i fra. 

Gav han beskjed i dag at neste gang han kommer til oss 50/50 delt. Skal vi reise på by'n å kjøpe nye klær til han. Har dere tips om gode butikker? Vi har ikke Zara.no her hvor jeg bor. 

Å er heller ikke interessert i merker som gant, polo, tommy h. osv...da dette ikke er et "press" her hvor vi bor. 

Men takk for tips til kule ungdomsklær. Han er forresten 14år

Anonymkode: c69d3...b3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handler på nett. 

Zalando, kidsbrandstore, boardshop, sessions. Hvis jeg er usikker på om sønnen liker det, så spør jeg før jeg bestiller. Zalando har fri retur så der bestiller jeg litt «i vilden sky» iblant. 

Merkene jeg kjøper er feks Adidas, Dc, Volcom, Burton, Converse, Nike, Name it, Element. Sønnen min bryr seg ikke om merker, men jeg prøver å kjøpe klær som er «litt kule» likevel. 

Anonymkode: 6b2d4...6ef

Skrevet

Hi

takk for svar:-) 

mange gode forslag jeg skal sjekke ut her. Men derfor jeg tenkte å ta gutten med neste gang. Han er bare snill og god så vil ikke "såre" oss hvis vi har kjøpt noe han ikke liker. Men setter jo mer pris på at han gir beskjed og får akuratt det han vil ha :-) 

Anonymkode: c69d3...b3c

Skrevet

Det går mye i treningstøy,  jeans( de smale fra cubus er fine), gensere er hettegensere i alle varianter,  men også penere tøy. Rascals står på ønskelisten. Vans og Jean Paul og ullgensere fra lyle &scott. 

Anonymkode: 1098a...363

Skrevet

Abercrombie & Fitch er han veldig glad i. Passer enda inn i barnestr, og de er mye rimeligere enn voksenstr. 

https://www.abercrombie.com/shop/eu/kids?originalStore=us

Ellers handler vi litt overalt. Kjøper gjerne litt når vi er på ferie i Spania f ex. 

Det er minimalt med klespress her vi bor, men 13-åringen er opptatt av å kle seg pent. Det spiller mindre rolle hvor klærne hans er kjøpt. 

Anonymkode: 0e3fe...914

Skrevet

Mest på zalando, men min 15-åring er også veldig glad i Jack & Jones 

Anonymkode: a18c8...a27

Skrevet

La han dra på shopping selv

Anonymkode: 3eb49...822

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mest på zalando, men min 15-åring er også veldig glad i Jack & Jones 

Han finner forresten klærne selv på zalando og kommer til meg og spør om å få når han har lyst på eller trenger noe. Nå har jeg akkurat sagt til han at han kan finne noen t-skjorter også ser vi sammen på handlekurven han har funnet. 

Jeg har ikke ubegrenset med midler så han må som regel velge bort noe 😉

Ikke noe merkepress her, en genser fra Cubus er helt ok det også

Skrevet

Handler en del hettegensere og t-skjorter fra Session og Montage. Kjøper dem på tilbud. 

Bruker mye umbro-joggebukser, sånne glatte og smale. 

Har noen gensere og t-skjorter fra H&M. Lite Cubus egentlig. 

Anonymkode: a0dd6...8cc

Skrevet

Jeg har sluttet å handle uten å ha gutten med, han er forresten 16. Har bestilt noe fra zalando når han har sagt hva han vil ha. T skjorter og penklær har jeg kjøpt på dressmann, også noen collegegensere.

Har kjøpt adidasbukser på sportsbutikker.

Sokker og boxere kjøper jeg det jeg kommer over som er rimeligst, han bruker alt. Mye stormberg.

Anonymkode: 29072...739

Skrevet

Min 14- åring handler jeans på Cubus - de smale. Han er ganske tynn og hengslete da :)

så liken har hettegensere fra Vans og generelt klær fra butikken New Yorker.

Anonymkode: ee357...8f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...