Gå til innhold

Dåp og overraskelsesbryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte vi skulle ha overraskelsesbryllup samtidig som dåp. Noen som har hatt det? Og kan fortelle litt om det? Hvordan var gangen i det? Var det på lørdag eller søndag? 

For vår del blir det ikke så stort heller. 

Anonymkode: 4587d...bc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjorde det.  😊

Hadde det en lørdag, kunne også hatt det på søndagen, men valgte lørdagen for å være alene i kirka, samt at familie kom fra andre siden av landet for dåpen, så da var lørdag lettere for alle. 

Vi var veldig fornøyde med valget, vi slapp alt bryllupsstyret, samtidig som vi hadde hele familien tilstede. Hadde valgt likt om igjen! 😊

Anonymkode: c85ea...e2c

Skrevet

Jeg var gjest i et overraskelses-bryllup en gang. Jeg ble kjempeoverrasket og digget det! Da jeg skulle dele min entusiasme med gjestene etter seremonien, om hvor kult jeg syntes det var, fikk jeg mange sure miner tilbake. Flere var fornærmet og irritert over stuntet, og mente det var barnslig og teit. Så bare obs obs, det kan hende dere får pes og.

Jeg digget det, da!

Skrevet

Jeg må medgi at jeg ikke har helt sansen ...

Skrevet

Hvis dere ønsker å gifte dere slik - så gjør dere det! Dette er deres dag og dere det handler om. Hva alle andre måtte mene spiller ingen rolle. Om noen av deres nærmeste mener boe negativt om det så sier det mer om dem! 😊🎉

Anonymkode: 96642...5ac

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis dere ønsker å gifte dere slik - så gjør dere det! Dette er deres dag og dere det handler om. Hva alle andre måtte mene spiller ingen rolle. Om noen av deres nærmeste mener boe negativt om det så sier det mer om dem! 😊🎉

Anonymkode: 96642...5ac

Veldig enig i dette :)

Jeg vet om to par som gjorde det på den måten, det var veldig vellykket, bortsett fra noen få eldre slektninger til det ene paret. Men også de snudde visst når de innså at de slapp alt "styret" rundt et planlagt bryllup. Det ene paret hadde det på en søndag i kirken, det andre paret hadde det faktisk utendørs med prest, så der var de fleste i turklær ;)

Det er deres dag, Hi, gjør det dere føler for! Lykke til :)

Anonymkode: 943a4...74d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...