Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #1 Skrevet 21. april 2017 Var ute på byen for to dager siden.. ble sittende igjen litt alene etter mine venner gikk og møtte en hyggelig fyr, husker svært lite men han inviterte meg på nach og det fikk jeg redbull (ikke alkohol) og ikke så lenge etter ble jeg sykt dårlig, kastet opp og var veldig svimmel, følte jeg ikke kunne bevege meg så mye.. han prøvde seg på meg hele natten og hadde sex selv om jeg prøvde å gjøre litt motstand.. orket liksom ikke å kjempe mot, så dro jeg hjem neste morgen og siden det (2 dager siden) har jeg hatt sykt hodepine, klarer ikle å fokusere og har mye angst :/ er litt redd for at han kan ha tatt noe i drikken min? Anonymkode: 12645...e23
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #2 Skrevet 21. april 2017 Har du blitt voldtatt så tar du kontakt med et voldtektsmottak eller fastlege. Ta med urinprøve. Anonymkode: f68b6...7db
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #3 Skrevet 21. april 2017 Få tatt deg en blodprøve så fort som mulig. Anonymkode: 39a04...cf0
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #4 Skrevet 21. april 2017 Høres ut som klassisk neddoping og partyvoldtekt... Anonymkode: b21be...9be
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #5 Skrevet 21. april 2017 Kom deg til lege NÅ, få tatt blodprøver. Om du er blitt dopet ned så kan det henge igjen og vises på blodprøvene. Gå til legevakten slik at du får tatt prøver i dag! Enig med hun over, høres dessverre ut som at du er blitt dopet ned og utsatt for voldtekt. Anonymkode: 40eb3...bcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå