Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #1 Skrevet 21. april 2017 Min samboer skal jobbe, og onkelen til barna passer de i ca 1 time. Min samboer (Så utrolig sløv) har hatt hele dagen til å lete etter nøkkelen til scooteren, men leter som vanlig 1 minutt før og finner den ikke. Han får da broren sin til å kjøre seg på jobb, i en gammel kassebil med dårlige dekk. Og mine to barn er da med i bilen uten bilstol. De er 3 og 5 år. Kjenner jeg blir så rasende. Hadde du blitt det? Han er så sykt sløv hele hele tiden, roter bort alt og har ikke oversikt over tingene sine. Sendte han mld hvor jeg sa hva jeg mente, ser han har lest men ikke svart. Han mener vel jeg overreagerer. Anonymkode: ff4b9...fce
Et lite nurk Skrevet 21. april 2017 #2 Skrevet 21. april 2017 Jeg hadde nok klikket såpass mye at jeg hadde hørt med politiet om det gikk ann å anmelde det. Gjør det det, hadde jeg lett gjort det. Ingen får kjøre mine barn usikret.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #4 Skrevet 21. april 2017 Hadde også blitt sur. Han er voksen og må være ansvarlig. Anonymkode: eea13...9c4
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #5 Skrevet 21. april 2017 Jeg hadde ikke bare blitt irritert. Jeg hadde blitt fly forbannet Anonymkode: 37bcb...a0f
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #6 Skrevet 21. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Min samboer skal jobbe, og onkelen til barna passer de i ca 1 time. Min samboer (Så utrolig sløv) har hatt hele dagen til å lete etter nøkkelen til scooteren, men leter som vanlig 1 minutt før og finner den ikke. Han får da broren sin til å kjøre seg på jobb, i en gammel kassebil med dårlige dekk. Og mine to barn er da med i bilen uten bilstol. De er 3 og 5 år. Kjenner jeg blir så rasende. Hadde du blitt det? Han er så sykt sløv hele hele tiden, roter bort alt og har ikke oversikt over tingene sine. Sendte han mld hvor jeg sa hva jeg mente, ser han har lest men ikke svart. Han mener vel jeg overreagerer. Anonymkode: ff4b9...fce Vel, irritert er ikke rette ordet. Fly forbanna hadde jeg blitt. Ikke greit overhodet! Anonymkode: 21e2e...0f2
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #8 Skrevet 21. april 2017 Han kan ikke ta vare på barn. Du skriver dine barn. Er han ikke faren gjør du det selvfølgelig slutt og vurdere en anmeldelse. Anonymkode: d04ba...228
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #9 Skrevet 21. april 2017 3 år?? Jepp, hadde klikka! Anonymkode: b5582...fc5
Snøfnugget Skrevet 21. april 2017 #10 Skrevet 21. april 2017 Oi ja dette hadde jeg ikke blitt fornøyd med. Og det hadde han tydelig fått høre også! Overhode ikke greit.
litekreativtbrukernavn Skrevet 21. april 2017 #11 Skrevet 21. april 2017 Klikket ja, jeg hadde for fader politianmeldt det. Og aldri tillat personen å passe mine barn igjen! Idioti. Du har din fulle rett til å bli forbannet.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #12 Skrevet 21. april 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Min samboer skal jobbe, og onkelen til barna passer de i ca 1 time. Min samboer (Så utrolig sløv) har hatt hele dagen til å lete etter nøkkelen til scooteren, men leter som vanlig 1 minutt før og finner den ikke. Han får da broren sin til å kjøre seg på jobb, i en gammel kassebil med dårlige dekk. Og mine to barn er da med i bilen uten bilstol. De er 3 og 5 år. Kjenner jeg blir så rasende. Hadde du blitt det? Han er så sykt sløv hele hele tiden, roter bort alt og har ikke oversikt over tingene sine. Sendte han mld hvor jeg sa hva jeg mente, ser han har lest men ikke svart. Han mener vel jeg overreagerer. Anonymkode: ff4b9...fce Om jeg hadde blitt rasende?!? Ja!!! Hadde gitt klar beskjed om at om han kjører så mye som en meter med ungene uten bilstol anmelder jeg ham! Anonymkode: c8d1a...bfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå