Gå til innhold

Bruker du hodeplagget til bunaden din?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg bruker ikke, for jeg har ikke hatt råd til å kjøpe det ennå. Men håper å få ordnet det til neste år, gleder meg til å ha på kyse!

Anonymkode: ed0b4...164

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke nå. Men vil gjerne ha en....

Anonymkode: 80e3a...d76

Skrevet

Ja, faktisk! Har alltid gjort det, jeg er nemlig dødssøt i kyse!!!

Anonymkode: 96afe...a7d

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, faktisk! Har alltid gjort det, jeg er nemlig dødssøt i kyse!!!

Anonymkode: 96afe...a7d

Jeg også, det skal bli så bra når jeg får tak i den! ;)

hi

Anonymkode: ed0b4...164

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, faktisk! Har alltid gjort det, jeg er nemlig dødssøt i kyse!!!

Anonymkode: 96afe...a7d

grown up baby :)

Anonymkode: 621b0...f29

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

grown up baby :)

Anonymkode: 621b0...f29

Nei, jeg er mer som bestemor Duck, eller noe 😂

Anonymkode: 96afe...a7d

Skrevet

Nei, for jeg kler virkelig ikke lua til romeriksbunaden, virkelig ikke. Den ligger ubrukt.... 

Anonymkode: c6c15...e72

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, for jeg kler virkelig ikke lua til romeriksbunaden, virkelig ikke. Den ligger ubrukt.... 

Anonymkode: c6c15...e72

Den er jo knallsøt! 

Anonymkode: 96afe...a7d

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg er mer som bestemor Duck, eller noe 😂

Anonymkode: 96afe...a7d

:overrasket::bolledeig:

Anonymkode: 621b0...f29

Skrevet

Nei den sitter ikke fast på hodet mitt hvis ikke jeg bruker sånn ca 20 spenner. Så da har det aldri blitt til at jeg har brukt den. Vestoppland bunad. 

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den er jo knallsøt! 

Anonymkode: 96afe...a7d

Datteren min er kjempesøt i den (har den med blonder), men alle som har sett meg med den begynte bare å le. Jeg kler den ikke 😉

Anonymkode: c6c15...e72

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Datteren min er kjempesøt i den (har den med blonder), men alle som har sett meg med den begynte bare å le. Jeg kler den ikke 😉

Anonymkode: c6c15...e72

Auda! 😆

Anonymkode: 96afe...a7d

Skrevet

Nei, har ikke hodeplagg til bunaden, er egentlig ikke bunad da, men drakt, kystdrakt. Måtte faktisk Google for å se om det fantes hodeplagg, og det viser seg at det finnes både lue og pannebånd.

Anonymkode: 4c51e...3c7

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Det er ikke mange som bruker det her jeg bor, og det synes jeg er synd.

Skrevet

Ja,jeg bruker koneskautet og døtrene mine bruker vippe. Er`n kjærring,så er`n kjærring. =)

Anonymkode: 43cfa...e2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...