Gå til innhold

Mannens uvaner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den mest plagsomme uvanen mannen din har? 

Hos oss: 

- ytterjakken henges alltid på en av spisestolene i stua. Henges ikke i gangen. 

- klær skiftes i stua og henges på spisestoler rundt spisebordet. Blir ikke tatt med opp på soverommet/i klesskapet.

- det ligger alltid ett-to håndklær på baderomsgulvet etter at han har dusjet om morgenen. Blir liggende der til evig tid hvis ikke jeg fjerner de.

- smått søppel legges på kjøkkenbenken, kastes ikke med en gang. F.eks. plastemballasje fra en pakke blåbær, brukt kjøkkenpapir, skall fra nøtter legges i en brukt kaffekopp,  Etc. 

- brukte sokker ligger hist om pist.

Hva med dere? 😁

Anonymkode: a27d5...ab7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hiver aldri tom emballasje fra badet. 

Tommer lommer for småpenger,skruer,papir og diverse på hylla. 

Rydder aldri ut av sekker og bager.

hvis han rydder bilen putter han alle ting i en pose og setter i gangen 🙄

Skrevet

Oj, jeg skjønner at jeg ikke har mye å klage på. Her rydder alltid mannen etter seg og rer opp alle senger om morgenen til og med :-)

Men jeg blir sprø av tyggingen hans. Han biter så hard sammen at man hører tennene støte skikkelig mot hverandre selv hvis han spiser yoghurt. Jeg merker jeg må gå når han sitter og spiser ved siden av meg og jeg ikke spiser. I tillegg til at han tar på seg litt for mye deodorant/aftershave så hele huset lukter de første 30 min.

Skrevet

Det aller aller verste er at han ikke forstår sine egne uvaner og hvordan de påvirker resten av familien!

Mannen er ekstremt rotete, men klager helt utrolig mye på rot fordi han ikke finner tingene sine. Seriøst, hadde man fjernet all den dritten han legger fra seg overalt så hadde det vært et normalt ryddig, men ikke strøkent hjem. Vi snakker klær, verktøy, aviser, papirer, penger, PC, kabler og alt mulig dill. Men, han er egentlig en ryddig person og det er min feil at han roter. Så det så.

Han klør i nesa. Ok, hvis du klør så mye i nesa at du må ha fingern oppi der konstant, så slutt eller gå til legen. Nei kjære, det er ikke normalt! Men, det er jo min feil at jeg synes det er sykt ekkelt, han må jo få lov til å gjøre som han vil i sitt eget hjem.

Needless to say, det nærmer seg nok slutten:(

Skrevet

Han ser kun sine ting og ordner/ rydder kun det. Hvis jeg setter noe ved trappa som skal ned så går han bare rett forbi når han går ned.....

Han setter også plastemballasje på benken når han lager mat rett ovenfor søppelbøtta...

Og han er veldig bedagelig.... skjer ingenting i huset av oppussing og vasking hvis jeg ikke starter. Han har som oppgave å støvsuge huset, men det skjet aldri hvis jeg ikke sier ifra.og han vasker ikke i do etter han har bæsjet, begynner å bli bedre nå da.... Klær og oppvaskmaskin går greit. 

Gleder meg til han skal være hjemme i permisjon snart, se om han finner det han trenger til barna😊

Anonymkode: 71548...0fc

Skrevet

Min mann Gjør faktisk akkurat det samme som din. Kan jo legge til at han bygger tårn I søpla, lar søppel og oppvask ligge på kjøkkenbenken hvis han har lagd middag. I tillegg står alle skuffer og skap han har brukt oppe. Han rydder sjeldent etter seg på kvelden og morgen. Jeg er nå I permisjon så legger meg ofte Før han og når jeg står opp med eldstebarnet I 7 tiden ligger det drit fra han på stuebordet og kjøkkenet. F.eks halvtomme potetgullposer, glass med størknet o boy, halvspist brødskive med smelta ost på en tallerken. 

Når vi begge var I jobb var han ikke like ille.  Men nå har han sklidd ut fordi jeg ikke orker å se på rotet hans hele dagen. 

Anonymkode: 53376...f95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...