Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #1 Skrevet 21. april 2017 Skulle ha tannlegetime idag kl13., men det passet ikke. Så jeg ringte igår og fikk ny time til uken. Vel, det passer idag kl 13, blir det for dumt å ringe å si at jeg fortsatt allikevel vil ha den timen? Eller bør jeg bare la være? Anonymkode: 8d146...170
Serepta Skrevet 21. april 2017 #2 Skrevet 21. april 2017 La være! Dessuten har de nok booket inn noen andre
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #3 Skrevet 21. april 2017 Klart du kan ringe og høre om timen fremdeles er ledig. Hvis den er det får tannlegen fylt opp timeboken, og hvis ikke får du bare et nei og tar timen neste uke. Anonymkode: 1c9d5...e92
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #4 Skrevet 21. april 2017 Virker litt ustabil da Anonymkode: f683d...c15
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #5 Skrevet 21. april 2017 Det er jo bare å ringe og høre! Enten får du ja eller så får du nei. Anonymkode: 2d5ce...d3e
Merdee Skrevet 21. april 2017 #6 Skrevet 21. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Virker litt ustabil da Anonymkode: f683d...c15 Ustabil, virkelig? Det hender at forutsetningene endrer seg. Hvis HI avlyste tannlegetimen på grunn av et viktig jobbmøte, og dette møtet i mellomtiden har blitt kansellert, så er det da helt naturlig at hun ser om hun likevel kan benytte tannlegetimen. Nå er nok jeg for sent ute HI, og jeg gjetter på at de allerede har gitt timen til noen andre, men jeg støtter deg i å ringe dem.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #7 Skrevet 21. april 2017 27 minutter siden, Winterlady. skrev: Ustabil, virkelig? Det hender at forutsetningene endrer seg. Hvis HI avlyste tannlegetimen på grunn av et viktig jobbmøte, og dette møtet i mellomtiden har blitt kansellert, så er det da helt naturlig at hun ser om hun likevel kan benytte tannlegetimen. Nå er nok jeg for sent ute HI, og jeg gjetter på at de allerede har gitt timen til noen andre, men jeg støtter deg i å ringe dem. Jeg lot være å ringe, så jeg ikke virker ustabil da😉 Hi Anonymkode: 8d146...170
Leeloo76 Skrevet 21. april 2017 #8 Skrevet 21. april 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg lot være å ringe, så jeg ikke virker ustabil da😉 Hi Anonymkode: 8d146...170 Om det blir en neste gang ringer du. Enter er timen gitt noen andre, ellers så får tannlegen fylt opp dagen sin, win-win. Enkelte har blitt så redde for å være til bry (eller "ustabil" som noen påsto) at det er helt latterlig, men de fleste vet at planer endrer seg, og det er ingen som tar skade av at du sjekker om det er mulig å beholde den gamle avtalen. På flyplassene gjør de jo til og med god butikk av at folk skal ha akkurat denne muligheten, de med de dyreste billettene kan booke til en tidligere/senere flight om f.eks et møte blir avlyst, eller trekker ut i tid (de med billigbilletter risikerer da å bli bumpet, som jo er kjipt, men det er derfor de differensierer prisene).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå