Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #1 Skrevet 21. april 2017 Vi har 10 år i år, men budsjettet er ikke så stort. Hva kan jeg gi...? Ikke noe store greier, for det forventer/ønsker han heller ikke, men en hyggelig oppmerksomhet vil jeg gi. Så har du tips, så hoi ut :-) Anonymkode: 67c93...344
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #2 Skrevet 21. april 2017 Gjør noe sammen. Dra ut og spis el. Anonymkode: 63785...1c5
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #3 Skrevet 21. april 2017 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gjør noe sammen. Dra ut og spis el. Anonymkode: 63785...1c5 Vi skal gjøre det(kunne skrevet det i innlegget), men lyst til å gi han en liten overraskelse også. hi Anonymkode: 67c93...344
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #4 Skrevet 21. april 2017 Jeg ante ikke hva jeg skulle kjøpe til mannen min på vår første bryllupsdag. Vi dro ut og spiste men ville gjerne gi noe i tillegg. Jeg kjøpte litt forskjellig godt øl (lyst og mørkt) på polet, to store fine øl-glass og en bok. rett og slett en liten "kose-pakke" til mannen. Han har kost seg med en ny type øl i ny og ne og finner ut mer om hvilke typer han liker best etc. Koster ikke så mange hundrelappene selv om øl på polet er litt dyrere enn øl på butikken. Evt en god flaske whiskey og et par gode tunge whiskey-glass. Anonymkode: c44a1...dba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå