Gå til innhold

Effektivt økologisk oppvaskmiddel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha finlest teksten på zaloflaska og sett at der står det noe om 'forårsaker varig skade på livet i havet ', lurer jeg på om noen kjenner til et effektivt økologisk oppvaskmiddel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker Sonett. Synes det er bra. 

Anonymkode: cecc0...661

Skrevet

Takk for påminnelsen - og så jeg som akkurat kjøpte en ny zaloflaske, grr...

Jeg brukte Sonett oppvaskmiddel for noen år siden. Har prøvd Ecover også, men det er helt grusomt hudUvennlig, så jeg kan ikke bruke noen av produktene fra Ecover. Hjelper ikke at det er miljøvennlig når det ikke er meg-vennlig ;) Men sonett har jeg alltid tålt bra, er superfornøyd med håndsåpen derfra - har aldri problemer med huden når jeg bruker den, selv når jeg må vaske hendene flere titalls ganger på jobb daglig (bruker sonett håndsåpe der også).

Anonymkode: da088...487

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for påminnelsen - og så jeg som akkurat kjøpte en ny zaloflaske, grr...

Jeg brukte Sonett oppvaskmiddel for noen år siden. Har prøvd Ecover også, men det er helt grusomt hudUvennlig, så jeg kan ikke bruke noen av produktene fra Ecover. Hjelper ikke at det er miljøvennlig når det ikke er meg-vennlig ;) Men sonett har jeg alltid tålt bra, er superfornøyd med håndsåpen derfra - har aldri problemer med huden når jeg bruker den, selv når jeg må vaske hendene flere titalls ganger på jobb daglig (bruker sonett håndsåpe der også).

Ja, egentlig er det jo 'bra' at det står på flaska, på veldig mange produkter står det jo bare uforståelige innholdsfortegnelser.

Hvor kjøper du sonett? Helsekost? 

Skrevet
4 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

Ja, egentlig er det jo 'bra' at det står på flaska, på veldig mange produkter står det jo bare uforståelige innholdsfortegnelser.

Hvor kjøper du sonett? Helsekost? 

Ja, det er helsekost som har Sonett :)

Når jeg har brukt opp den nykjøpte zaloflasken blir det Sonett igjen for meg - takk igjen for påminnelsen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...