Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #1 Skrevet 20. april 2017 Altså, det er en svært useriøs kilde som viser til en spådom, men jeg kjenner likevel frykten spiser meg opp. Jeg er så redd for krig, hva som vil skje med familien og alle rundt oss. Vet jo at mange lever slik hver dag, og de som klarer, flykter fra. Men jeg blir regelrett lammet i kroppen. Sliter med å puste og tenker bare at om jeg våkner 14. mai, da lever vi kanskje ei stund til. Herregud, jeg føler meg som et barn igjen. Og hva med alle barna og ungdommene som leser slike spådommer? Hva skal de tro og tenke? Verdensbildet er ikke akkurat stabilt for tiden. Midt i eksamenstider og alt. Fremtiden kan bli ødelagt på flere måter enn atomkrig om unge mennesker tar dette på alvor. Hva tror dere a, damer? Anonymkode: afbe4...819
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #2 Skrevet 20. april 2017 Du har angst, og den er så sterk at du bør søke hjelp for det! Ikke la angsten få styre livet ditt, søk hjelp! Og slutt for all del å oppsøke alle slike useriøse kilder eller til og med informasjon fra seriøse kilder om ting som styrker angsten din. Psykolog nå! Anonymkode: a9dd5...0db
Bie-damen Skrevet 20. april 2017 #3 Skrevet 20. april 2017 Spådommer er selvfølgelig bare sprøyt og overtro. Vi lever i en farlig verden, men ingen kan spå framtida. Dette har vært testet gang på gang. De som hevder de har overnaturlige evner, har ikke mer rett enn hvem som helst får ved tilfeldig tipping. De skulle hatt seg et kraftig spark bak, hele gjengen..
amandine Skrevet 20. april 2017 #4 Skrevet 20. april 2017 Jeg har ikke tid til at verden skal gå under nå med det første, så det kan du ta helt med ro. Jeg tror du kunne trengt profesjonell hjelp.
soleia Skrevet 20. april 2017 #5 Skrevet 20. april 2017 Dommedagsprofetar har det vore til alle tider, og ein kan ikkje ta slikt innover seg. Høyres ut som du kanskje bør få hjelp med angsten din.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #7 Skrevet 20. april 2017 Leste også den artikkelen tidligere. Jeg tror ikke så veldig på den, men at vi nærmer oss en tredje verdenskrig er jeg ganske sikker på eller om den egentlig har startet allerede. Men jeg tror vi her i Skandinavia ikke vil bli dirkete berørt om det skulle bryte ut 13.mai. Vi bør heller fokusere på livet her og nå. Være glad i hverandre, respekter og gi kjærlighet til alle rundt oss. Fremtid kommer med eller uten krig, men prøv å lev livet idag og husk at folk ikke kan forutse fremtiden noen bare tror de kan. Hvor mange ganger har disse spådommene hvert riktige? De fleste kommer etterpå å sier at de forutså at det skulle skje, men hørte ikke noe fra de før. Anonymkode: 311a6...fac
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #8 Skrevet 20. april 2017 Dette er seriøst det dummeste jeg har lest. Søk hjelp! Eller skaff deg noen beroligende tabletter som kan hjelpe deg gjennom de 3 neste ukene. Anonymkode: 395e0...913
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #9 Skrevet 20. april 2017 Hvor leste du det? Link? Anonymkode: d736d...a3c
Ronaa Skrevet 21. april 2017 #10 Skrevet 21. april 2017 Her lenken til saken hun mener. Helt useriøs kilde og en som påstår han kan spå som også gjør det useriøst. http://www.dagens.no/viralt/spamannen-har-tidligere-hatt-rett-na-forutser-han-den-eksakte-datoen-tredje-verdenskrig
sug lut Skrevet 21. april 2017 #11 Skrevet 21. april 2017 At noen i det hele tatt henger seg opp i sånt piss er jo både sykt og uopplyst. Alle spådommer er i beste fall underholdning.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #12 Skrevet 21. april 2017 Dere er tåper som ikke tar verdensbildet på alvor! Jeg har forberedt meg så godt det lar seg gjøre; Tatt ut kontanter, fylt drivstoff på bilene og fylt opp flere kanner, hamstret hermetikk, pakket klær til ca en uke til alle i familien, frysen er full og mannen har koblet den så den kan gå på batteri om nødvendig, lagret frukt og grønnsaker som holder seg lenge, som vinterepler, gulrøtter og poteter, har handlet basicvarer, batterier, frø så vi kan så selv, lommelykter og bleier blant annet. Og bananer. Det gir mengder av energi. Alle i familien har øvd på hva vi skal gjøre om det blir kritisk, vi har et samlingspunkt om huset ikke står lengre, vi voksne bruker nå en hendig sak rundt halsen som vi fikk banken for flere år siden hvor vi har pass, kontanter og noen bilder av familien. Vi har også båt som vi har fylt opp med fiskeutstyr og annet om det blir eneste vei ut, og også et gevær som mannen bruker til jakt av større dyr på fjellet. Ikke bank på vår dør for å få hjelp når verden raser sammen! Anonymkode: afbe4...819
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå