Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #1 Skrevet 20. april 2017 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=92656159 Anonymkode: d92ba...ba9
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #3 Skrevet 20. april 2017 Fint hus det! Men når du legger deg lagelig for hugg her så får du sikkert tilbakemelding om at det ikke har praktikantdel, ikke nok bad, feil farge på veggen, feil gulv, for nær eller langt unna naboer osv osv... Eller det helt åpenbare, at det ligger på ÅRNES, fysj og fy! 😊 Anonymkode: c7e93...a71
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #4 Skrevet 20. april 2017 Dyrt til å ligge på Årnes Anonymkode: ac057...27a
Kira Skrevet 20. april 2017 #5 Skrevet 20. april 2017 Jeg synes det var et kjempe fint og stort hus. Stort pluss for vaskerommet Det eneste dere må ta i betraktning er at det kan være dyrt å bytte ut oljefyren og fjerne tanken. I de fleste kommuner i landet blir dette forbud i år 2020. Vi har akkurat vært gjennom prosessen, og det ble ikke billig
Fru Ugle Skrevet 20. april 2017 #6 Skrevet 20. april 2017 8 minutter siden, Kira skrev: Jeg synes det var et kjempe fint og stort hus. Stort pluss for vaskerommet Det eneste dere må ta i betraktning er at det kan være dyrt å bytte ut oljefyren og fjerne tanken. I de fleste kommuner i landet blir dette forbud i år 2020. Vi har akkurat vært gjennom prosessen, og det ble ikke billig Kan jeg spørre hvor mye det kostet?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #7 Skrevet 20. april 2017 Fem mill for et gammelt hus, med oljefyr? Og ja, på Årnes? Not. Anonymkode: c17b1...bcb
Kira Skrevet 21. april 2017 #8 Skrevet 21. april 2017 8 timer siden, Fru Ugle skrev: Kan jeg spørre hvor mye det kostet? Jeg er litt usikker på den totale summen. Vi valgte å gå for luft til vann varmepumpe, og prisen på kun pumpen var på 200.000 kr. I tillegg kom alt rørleggerarbeidet. Han måtte stenge alt på teknisk rom, kappe rør til de gamle radiatorene og legge rør i hele gulvet (vi gikk for vannbåren varme i alle gulv). Den gamle oljetanken måtte tømmes helt og egentlig fjernes. Vår står inne i kjelleren, og vi har enda ikke fått sagd den opp og blitt kvitt den. Jeg regner med at det kostet oss omkring 300.000 - 350.000 kr (pluss minus), men vi har nå omtrent ingen strømregning. Kanskje et par hundrelapper i måneden. Nå husker jeg ikke hvor mange år det var snakk om at det tok før det var "spart" inn, men det var ikke ille. Selv om jeg fikk litt vondt i magen av den høye engangskostnaden
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #9 Skrevet 21. april 2017 9 timer siden, Kira skrev: Jeg synes det var et kjempe fint og stort hus. Stort pluss for vaskerommet Det eneste dere må ta i betraktning er at det kan være dyrt å bytte ut oljefyren og fjerne tanken. I de fleste kommuner i landet blir dette forbud i år 2020. Vi har akkurat vært gjennom prosessen, og det ble ikke billig Tusen takk for svar! Skjønte ikke det med oljefyr, men fint at dere forklarte deg for meg😉 Hi Anonymkode: d92ba...ba9
lavendelblomst Skrevet 21. april 2017 #10 Skrevet 21. april 2017 10 timer siden, Kira skrev: Jeg synes det var et kjempe fint og stort hus. Stort pluss for vaskerommet Det eneste dere må ta i betraktning er at det kan være dyrt å bytte ut oljefyren og fjerne tanken. I de fleste kommuner i landet blir dette forbud i år 2020. Vi har akkurat vært gjennom prosessen, og det ble ikke billig Du har sikkert allerede gjort det, men du kan søke om enøk-penger. Vet ikke hvor mye du kan få, men litt er det nok.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #11 Skrevet 21. april 2017 ALT for dyrt. Overpriset Anonymkode: 95f6a...fca
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #12 Skrevet 21. april 2017 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: ALT for dyrt. Overpriset Anonymkode: 95f6a...fca Det er grisedyrt å kjøpe bolig stort sett over hele landet i dag, spesielt på Østlandet. Å finne er hus til 5 mill innenfor pendlergrensa til Oslo er ikke "overpriset", men heller normalen. Anonymkode: c7e93...a71
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #13 Skrevet 21. april 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er grisedyrt å kjøpe bolig stort sett over hele landet i dag, spesielt på Østlandet. Å finne er hus til 5 mill innenfor pendlergrensa til Oslo er ikke "overpriset", men heller normalen. Anonymkode: c7e93...a71 Det er overpriset, jo. Her koster hus ved "pendlergrensa" 1-3 millioner. Mye finere og. Men det er vel på feil side av Oslo, vel Anonymkode: 95f6a...fca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå