Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #1 Skrevet 20. april 2017 Noen her som har erfaring? Anonymkode: 02730...3fc
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #2 Skrevet 20. april 2017 Hahaha! Fint å ha noen å skylde på😂 Anonymkode: 93f92...da1
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #3 Skrevet 20. april 2017 Flytt unna, minimer kontakt. Anonymkode: 48b46...71f
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #4 Skrevet 20. april 2017 Parterapi! Dere må stå sammen som et team, du og mannen. Dere må bli enige i hva som er ok og ikke, og dere må stå opp for hverandre. Parterapi kan hjelpe dere! Anonymkode: 49248...c60
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #5 Skrevet 20. april 2017 Ja, klart det handler om å ha noen å skylde på når forholdet ellers er bra men at det ødelegger veldig med svigerforeldrene. Spurte forresten om erfaring/tips, ikke annet Anonymkode: 02730...3fc
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #6 Skrevet 20. april 2017 Nå vet jeg ikke hva som er utfordringen deres. Det hadde kanskje vært greit å vite før man kommer med tips. Jeg/vi hadde et dårlig forhold til mine svigerforeldre, de hadde ikke respekt for oss, var ofte veldig full når vi kom på besøk, vi hadde kjørt 5-6 timer for å komme på besøk til dem, og alkoholkonsumet var tilstedeværende omtrent hele tiden mens vi var der. Vi hadde da 2 barn med oss, skjermet selvfølgelig barna, og tok dem med ut når det stod på som verst. Jeg hadde en "utblåsning" når de var edru der jeg fortalte nøyaktig hva jeg mente om den oppførselen når vi var der, og mangelen på respekt for oss. har fått et mye bedre forhold til svigerfar etter det, han respekterer til en viss grad meg og mine grenser nå, mens forholdet mitt til svigermor er blitt dårligere, men det spiller ingen rolle for så lenge svigerfar respekterer meg, så gjør også svigermor det. Anonymkode: c49dd...ee0
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #7 Skrevet 20. april 2017 Det har vært mye nedlatende og mye tull fra speiselt svigermor alle de årene vi har vært sammen. Hun er blant annet skikkelig fæl mot sønnen. Men det som gjør meg irritert og lei nå er at jeg har endelig fått meg en jobb, bor borte de dagene jeg har jobb da det er lang reisevei. Jeg har gått hjemme pga sykdom alle årene, men endelig blitt frisk og kan jobbe. Gjøre noe annet i livet enn å bare sitte hjemme 24/7. Da kommer svigermor med at "jaha, skal du jobbe igjen! da får du ta med sønn å flytte dit istedet!" Eller "ja, du er sikkert utro! Det er derfor du er der så ofte!",, "Orker du ikke jobb må du jo bare være hjemme!" "Så dumt at du skal jobbe, det lager så mange problemer!" Sånne små hint heletiden! Og dette aller helst når jeg er alene med henne. Virker kanskje som en bagatell, men dette er hvergang vi sees, og vart i så mange år at det er bare dråpen.... Også er det den nedlatende måten hun snakker på.... Anonymkode: 02730...3fc
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #8 Skrevet 20. april 2017 Si fra på en ordentlig måte sånn at hun/de forstår det. Gjerne med litt kraftige ord, og tårer, si at du blir lei deg, det fungerer oftest bedre å spille på følelser. Og siden hun helst sier det når dere er alene, så må du også gi tilbake når dere er alene. Vær litt forberedt nestegang. Lykke til! Anonymkode: c49dd...ee0
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #9 Skrevet 20. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det har vært mye nedlatende og mye tull fra speiselt svigermor alle de årene vi har vært sammen. Hun er blant annet skikkelig fæl mot sønnen. Men det som gjør meg irritert og lei nå er at jeg har endelig fått meg en jobb, bor borte de dagene jeg har jobb da det er lang reisevei. Jeg har gått hjemme pga sykdom alle årene, men endelig blitt frisk og kan jobbe. Gjøre noe annet i livet enn å bare sitte hjemme 24/7. Da kommer svigermor med at "jaha, skal du jobbe igjen! da får du ta med sønn å flytte dit istedet!" Eller "ja, du er sikkert utro! Det er derfor du er der så ofte!",, "Orker du ikke jobb må du jo bare være hjemme!" "Så dumt at du skal jobbe, det lager så mange problemer!" Sånne små hint heletiden! Og dette aller helst når jeg er alene med henne. Virker kanskje som en bagatell, men dette er hvergang vi sees, og vart i så mange år at det er bare dråpen.... Også er det den nedlatende måten hun snakker på.... Anonymkode: 02730...3fc Herregud. Kutt henne ut. Anonymkode: 36e77...3b2
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #10 Skrevet 21. april 2017 Det eneste som hjelper mot sånne mennesker er å kutte kontakt. Og hva slags mann er mannen din som tåler at hans mor behandler deg på den måten? Anonymkode: 48b46...71f
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #11 Skrevet 21. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det eneste som hjelper mot sånne mennesker er å kutte kontakt. Og hva slags mann er mannen din som tåler at hans mor behandler deg på den måten? Anonymkode: 48b46...71f Enig Anonymkode: 9065c...bca
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #12 Skrevet 21. april 2017 Her var det svigerfar som ødela forholdet eller han prøvde. Mannen ga beskjed om han kom til å velge meg og barna uansett og faren trakk seg da litt tilbake. Mitt forhold til svigerfar ble aldri bra og kjenner at forholdet til mannen enda sliter litt. Dette fordi jeg mener mye kunne vært unngått hadde mannen vært tydelig med sin far fra dag en. Anonymkode: 4a4d7...be4
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #13 Skrevet 23. april 2017 Mine skilte svigerforeldre laget kvalme fra dag 'en av. De bestemte seg fort for hvilken relasjon de ønsket å ha til meg, og har siden da behandlet meg som en lort. De hadde visst fått det for seg at jeg ikke var bra nok, og at jeg var en utgiftspost for mannen min. De mente at mannen ikke burde kjøpe hus med meg Og se så! Her sitter vi i dag med det nye huset vårt, som vi begge betaler på. Og jeg har da ikke gjort annet enn å jobbe siden 18 års alder.. Har penger selv med andre ord. Det hele toppet seg når vi fikk barn, da det så ut til å bli for mye for svigers.. De var raske ute med å klandre meg for nye ting, etter deres hode. Jeg var tydeligvis ikke bra nok😊 Så hva mer kunne en "elendig svigerdatter" gjøre for dem? Vi bestemte oss etterhvert for å kutte dem ut, da de var mer til bry enn glede. Jeg så ikke helt vitsen med å ha det trasig lengre, så nå kan de bare sitte der og nyte frukten av deres feiltrinn.. Mens mannen og jeg nyter livet med barnet vårt, og med enda et på vei Så, til alle svigers som ikke gjør stort bedre enn å lete etter feil på svigerdatteren: Man høster det man sår. Anonymkode: 8221d...71d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå