Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #1 Skrevet 20. april 2017 Skrive ned på en lapp hovedsaken til at jeg er der, symptomer osv. Så kan han heller spør. Er så sliten og føler jeg er på gråten hele tiden så hadde vært fint å bare kunne skrevet det ned og heller svare på spørsmål. Slipper jeg å sitte der å sippe. Anonymkode: 74fee...695
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #2 Skrevet 20. april 2017 Det kan du godt gjøre Men husk at leger ofte ser folk som sliter, så om du skulle gråte så gjør ikke det noe heller. Det er jo bare med på å understreke hvordan du har det nå. Anonymkode: dc6b2...318
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #3 Skrevet 20. april 2017 Ja, jeg vet tårene sitter løst uansett så klarer vel ikke å komme unna. Men har ikke lyst å begynne før i det hele tatt jeg får sagt noe. Føler meg så dum, voksen med tre barn og står i mye vondt på jobb med pasienter og klarer å holde meg profesjonell da. Men når jeg skal snakke om hvordan jeg har det takler jeg det bare ikke. Tårene triller bare. HI Anonymkode: 74fee...695
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #4 Skrevet 20. april 2017 Ja, det kan du godt gjøre. Jeg har gjort det selv, og legen syntes det var veldig bra!! Han la "brevet" i journalen min. Anonymkode: 5a94b...129
pifi med tre nurk Skrevet 20. april 2017 #5 Skrevet 20. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja, jeg vet tårene sitter løst uansett så klarer vel ikke å komme unna. Men har ikke lyst å begynne før i det hele tatt jeg får sagt noe. Føler meg så dum, voksen med tre barn og står i mye vondt på jobb med pasienter og klarer å holde meg profesjonell da. Men når jeg skal snakke om hvordan jeg har det takler jeg det bare ikke. Tårene triller bare. HI Anonymkode: 74fee...695 Du, jeg var der du er nå for et halvår siden. Dro til legen- gråt- følte meg helt dust, også tre barn, tøff jobb med mange menneskeskjebner. Det kan skje alle at det blir for mye- det er ikke noe nederlag og du er ikke mislykket av den grunn. Jeg fikk to ukers full sykmelding på flekken og var delvis sykmeldt lengre. Og jeg lærte meg strategier for å ikke "ta inn" alt.. og ikke gjøre alt. Ingen får til alt hele tiden. Håper du har en like god lege som meg som virkelig ser deg og dine behov! Lykke til og klem ❤
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #6 Skrevet 20. april 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg vet tårene sitter løst uansett så klarer vel ikke å komme unna. Men har ikke lyst å begynne før i det hele tatt jeg får sagt noe. Føler meg så dum, voksen med tre barn og står i mye vondt på jobb med pasienter og klarer å holde meg profesjonell da. Men når jeg skal snakke om hvordan jeg har det takler jeg det bare ikke. Tårene triller bare. HI Anonymkode: 74fee...695 Jeg har vært der selv, så vet hvordan det er. Skriv den listen, og husk at det å snakke om det er første steg til å få det bedre, uansett hva som feiler deg nå. Lykke til hos legen Anonymkode: dc6b2...318
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #7 Skrevet 20. april 2017 Tårene triller bare dere skriver svarer så fint. Så løst sitter de. Skriver lappen jeg da, så håper legen tar meg på alvor. Har ikke vært hos legen på 3 år. Anonymkode: 74fee...695
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #8 Skrevet 20. april 2017 Tipper at legen synes det er fint at du kan skrive ned hvordan du har det når du vet at du sliter med å si det høyt uten å gråte. Jeg kjenner meg igjen i sårbarheten ved å sitte og forklare meg til den personen som kanskje kan hjelpe når man er i en vanskelig situasjon, tårene kommer veldig fort. Håper du får god hjelp hos legen :-) Anonymkode: 921bc...afb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå