Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #1 Skrevet 20. april 2017 Har gallesteiner. Hatt i flere år. Går rundt med småvondt hele tida. Lurer på om jeg bør operere den vekk? Men har endel allergier, orker ikke FLERE restriksjoner på kostholdet Anonymkode: da858...024
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #2 Skrevet 20. april 2017 Jeg tok den bort. Både steiner og galleblæren. Glad for det. Hadde ikke smerter hele tiden, men veldig intense nå og da. Anonymkode: a63a6...ac5
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #3 Skrevet 20. april 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tok den bort. Både steiner og galleblæren. Glad for det. Hadde ikke smerter hele tiden, men veldig intense nå og da. Anonymkode: a63a6...ac5 Uff. Har hatt noen anfall med oppkast og smerter, men ikke de svære, grusomme anfallene som er 10 000 ganger verre enn fødsel osv. Har da vært ille nok. Men ja, det er verst det småvonde greiene.. kjenner det hvis jeg går eller sitter rart, nesten som hold, samme smerten. Anonymkode: da858...024
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #4 Skrevet 20. april 2017 Ja spydde et par ganger jeg også. Siste anfallet jeg hadde varte fra 2 om natten til 15 om dagen.... var på legevakten som ikke kunne gjøre noe annet enn å si at jeg måtte til fastlegen for få henvisning til ultralyd og videre til operasjon. Anonymkode: a63a6...ac5
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #5 Skrevet 20. april 2017 Huff. Gallestein er mareritt! Jeg opererte bort blæra og har ikke angrer ett sekund. Nå slipper jeg den angsten for om når neste anfall kommer. Trenger heller ikke å tenke på kostholdet. Jeg tåler alt jeg... Anonymkode: 46141...bfd
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #6 Skrevet 20. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Huff. Gallestein er mareritt! Jeg opererte bort blæra og har ikke angrer ett sekund. Nå slipper jeg den angsten for om når neste anfall kommer. Trenger heller ikke å tenke på kostholdet. Jeg tåler alt jeg... Anonymkode: 46141...bfd Jeg tåler også alt nå😊 Anonymkode: a63a6...ac5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå