Gå til innhold

Blir gal av svigermor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare lufte ut litt.. Svigermor bestemte seg for å bli igjen etter påskebesøket, hun er pensjonist. Koselig det da, men hun tåler tydeligvis ikke å høre stemmen min for hver gang jeg sier noe med høy stemme, er litt stressa eller roper Stopp!! til ungene som holder på å herjer og bråker  inne så har hun begyntå HERME etter meg, sånn som vi gjorde i fjerdeklasse sånn «wjæwjæwjæ» med gnålete stemme. Jeg er så satt ut og målløs over at voksne mennesker kan holde på sånn, foran mine egne barn også. Hun var jo tilsynelatende normal, men nå vet jeg ikke hva jeg skal tro. 

Anonymkode: 866e3...4c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da stopper du opp, ser overrasket på henne og sier 'hva sa du nå?'  

Hver gang. 

Skrevet

Be henne gå på rommet sitt og komme it igjen når hun kan oppføre seg! Oppfører man seg sommer barn, så blir man behandlet som et.

Anonymkode: 224f9...14d

Skrevet

Da hadde jeg tatt en alvorsprat med henne der og da når det skjedde. Hadde fortalt henne at i ditt hjem har hun å respektere deg og dine og din manns grenser for barneoppdragelse, ferdig snakket. Og om hun protesterte ville jeg nok ha sørget for at hun forstod at det var på tide å reise hjem til seg selv. Og for ettertiden ville jeg valgt å begrense hennes besøk til et minimum.

Ellers tenker jeg at det kan være lurt å se litt på måten du kommuniserer med ungene dine på siden du stadig vekk har behov for å rope til dem. Men det er helt uavhengig av svigermoren din, hun er helt på jordet!

Anonymkode: c639c...c7a

Skrevet

Er mannen din til stede når hun gjør sånn? 

Anonymkode: fefd3...50a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...