Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #1 Skrevet 20. april 2017 Hva kan jeg gjøre? Etter graviditeter osv, mistet jeg mye hår. Vært mye stress. To små under fire år, en periode med to bleiebarn, og nattevåk har det vært "hele veien"... men mister ikke mye hår ellers. Har jeg pannelugg ser jeg ut som en unge! Har litt sånn babyface... hjelp Er et stort kompleks Anonymkode: b5fe2...792
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #2 Skrevet 20. april 2017 Slutte å ha håret i hestehale? Har hørt at noen kan miste mer hår i hårfestet foran av å bruke hestehale, pga. vekten av hestehalen, tror jeg det var. Vet ikke om det stemmer. Ellers, ikke fokuser så mye på det. Det er nok noe først og fremst du selv legger merke til, ikke andre, så ikke gjør det til et større problem enn det er. Anonymkode: 27af9...dbc
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #3 Skrevet 20. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Slutte å ha håret i hestehale? Har hørt at noen kan miste mer hår i hårfestet foran av å bruke hestehale, pga. vekten av hestehalen, tror jeg det var. Vet ikke om det stemmer. Ellers, ikke fokuser så mye på det. Det er nok noe først og fremst du selv legger merke til, ikke andre, så ikke gjør det til et større problem enn det er. Anonymkode: 27af9...dbc Ja, men da får jeg jo hår i ansiktet hele tiden Anonymkode: b5fe2...792
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå