GÃ¥ til innhold

Mannen vil ikke ha tre barn, erfaringer?👧👦

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tvillinger på 2år. Jeg vil gjerne ha ett barn til om noen år. Kanskje da ungene er ca 4-5år. Mannen har hele tiden sagt at han kun vil ha to stk og er fast bestemt på at han er ferdig. Noen som har fått mannen til å forandre mening med årene? Jeg vil gjerne ha en stor familie.

Anonymkode: 81f9a...24e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 3. Det er et barn mer enn hva mannen ønsket - og det er fryktelig mye mer enn å ha bare 2 barn. Det var ikke et planlagt barn fra vår side, men hun kom nå - og vi er glade for det :)

Anonymkode: b9480...1f2

Skrevet

Vi har 3. Og det er igrunn litt mer enn hva jeg klarer å håndtere...

Anonymkode: f7cb8...1d8

Skrevet

Om han har sagt hele tiden at han bare vil ha 2....... hvorfor valgte du da å få barn med han om du så gjerne vil ha 3?? Dette har du jo tydeligvis visst om hele tiden.... utrolig respektløst av deg å tvinge frem et 3 barn....

Anonymkode: 84fdc...345

Skrevet

Jaja, da blir du bare gravid da. Hvis ikke, må jo han stå for prevensjon. 

Anonymkode: efae3...80b

Skrevet

Venter nummer tre. De andre er 12 og 9. Så det tok litt tid før han ble med på nummer tre. Vi begynte vel prøvingen da de var 10 og 7. Mistet et par ganger, og hoppet over flere prøveperioder fordi det passet dårlig med graviditet. 

Jeg ventet ganske mange år før jeg tok opp temaet. Tok det opp igjen når barna sov bra og var blitt ganske selvstendige. De to første våknet mye på nettene. 

Anonymkode: 838ed...5d7

Skrevet

Mannen min ville ikke ha 3. Etter at vi hadde fått to og ble gravide med nr 3, så sa han fra. Hadde liksom glemt det før. Jeg bestemte meg for å beholde og vips! så var jeg alene med 3. Han har også bare de to eldste og ønskede barna på samvær

Anonymkode: 9376d...5e5

Skrevet

jeg skulle også bare ha 2, men fikk tvillinger andre gang jeg var gravid, passer veldig fint for oss, bare 11mnd mellom storebror og småsøskene som i dag er 2 og 3 år :)

Anonymkode: 04a11...d31

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mannen min ville ikke ha 3. Etter at vi hadde fått to og ble gravide med nr 3, så sa han fra. Hadde liksom glemt det før. Jeg bestemte meg for å beholde og vips! så var jeg alene med 3. Han har også bare de to eldste og ønskede barna på samvær

Sier du at mannen din gikk ifra deg fordi du fullførte svangerskapet av barn nr 3?? Og at han ikke vil ha det 3. barnet på samvær fordi han ikke ønsket det? Også er det hans eget kjøtt og blod? Du må seriøst tulle........

Anonymkode: e5c72...ce4

Skrevet

Jeg har tre og det er virkelig fantastisk! Ønsker flere..

Anonymkode: 514b9...257

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Uff, nå fikk jeg virkelig vondt av det 3. barnet ditt :( Det kan jo ikke være bra for det barnet å se at storesøsknene drar til faren sin, mens dette barnet ikke får bli med. Uten å kjenne hele historien her, så tror jeg faktisk at jeg hadde krevd at han skulle ha samvær med alle eller ingen...

Anonymkode: 1e6da...d01

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uff, nå fikk jeg virkelig vondt av det 3. barnet ditt :( Det kan jo ikke være bra for det barnet å se at storesøsknene drar til faren sin, mens dette barnet ikke får bli med. Uten å kjenne hele historien her, så tror jeg faktisk at jeg hadde krevd at han skulle ha samvær med alle eller ingen...

Det blir sånn etterhvert, men foreløpig er barn nummer 3 litt lite til å merke noe. Er bare 8 mnd. Men senere så vil jeg stoppe samværene om det ikke er alle. Men spørsmålet er om jeg har lov uten å gå rettens vei.

Skrevet (endret)
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sier du at mannen din gikk ifra deg fordi du fullførte svangerskapet av barn nr 3?? Og at han ikke vil ha det 3. barnet på samvær fordi han ikke ønsket det? Også er det hans eget kjøtt og blod? Du må seriøst tulle........

Anonymkode: e5c72...ce4

Hvorfor skal man tulle med det?

Endret av Welment
Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det blir sånn etterhvert, men foreløpig er barn nummer 3 litt lite til å merke noe. Er bare 8 mnd. Men senere så vil jeg stoppe samværene om det ikke er alle. Men spørsmålet er om jeg har lov uten å gå rettens vei.

HÃ¥per at faren ombestemmer seg etterhvert. Lykke til videre :)

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette kaller jeg ikke en mann.

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei det har du ikke lov til. Du kan ikke stoppe samværene selv om du går rettens vei heller. Ikke på det grunnlaget du beskriver. Far har lov/rett til å velge å ikke ha samvær m barnet, men må betale mer i barnebidrag for det barnet han ikke har samvær med. 

Helt utrolig at en far kan gjøre slikt, men det er likevel viktig at de andre barna får treffe faren sin selv om han er en drittsekk som ikke vil treffe sitt tredje barn. Du må ikke straffe de to eldste fordi faren velger slik han gjør. De har jo levd med han i flere år. Skjønner at det er vanskelig. Får håpe han forandrer seg når siste barnet blir eldre.

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sa han til deg at han ble å gå hvis du fullførte graviditeten og at han ikke ville se dette barnet da? 

(Ser han noen ganger barnet?)

Anonymkode: 0dae0...4cd

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sa han til deg at han ble å gå hvis du fullførte graviditeten og at han ikke ville se dette barnet da? 

(Ser han noen ganger barnet?)

Anonymkode: 0dae0...4cd

Han hintet litt da vi fant det ut, men han ikke klart i fra før uke 19 og da var det jo for sent uansett. Han ser barnet når han henter de to andre. 

Men nå handlet ikke dette om meg. Jeg bare sa fra hva som KAN skje om man ikke er enige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...