Gå til innhold

Passer denne kjolen til bryllup


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bryllupsfesten er i juli på hotell i en storby. Ingen kleskode på invitasjonen.

IMG_0817.PNG

Anonymkode: b0f7d...807

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viss du syns den er fin og har fine sko og smykke så går det sikkert fint. Eg syns den ser ut som ein nattkjole. 

Skrevet

Jeg synes ikke det

Anonymkode: cfce7...e09

Skrevet

Nei

Anonymkode: d4433...462

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes ikke det

Anonymkode: cfce7...e09

Hvorfor ikke?

Anonymkode: b0f7d...807

Skrevet

Nei

Anonymkode: 390ba...20b

Skrevet

Synes den ser litt uformell ut for bryllup.

Skrevet

For lite formell. Passer til lunch med venninner. Snakker vi formiddag- eller etteiddagsbryllup? 

Skrevet

Den er helt fin til sommerfest osv men litt for hverdagslig snitt, mønster og farger til bryllup, synes jeg. 

Anonymkode: 9405a...be4

Skrevet

Ja, synes den passer fint!

Anonymkode: fdc28...3c4

Skrevet

Jeg syntes ikke det

Anonymkode: 33604...c72

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor ikke?

Anonymkode: b0f7d...807

Fordi jeg synes den er for uformell. Jeg synes den ser mer ut som en blanding mellom hverdagskjole og nattkjole egentlig. Jeg synes den er ok, men ikke til bryllup.

Anonymkode: cfce7...e09

Skrevet
1 time siden, MammantilNurket skrev:

For lite formell. Passer til lunch med venninner. Snakker vi formiddag- eller etteiddagsbryllup? 

Hva er greia med formiddagsbryllup eller ettermiddagsbryllup, er det vanlig å skille sånn? Er det jeg som bor på en veldig uformell del av landet siden jeg aldri har hørt om forskjellen på de her to bryllupstypene?

Anonymkode: cfce7...e09

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men er det virkelig noen som bruker de her to betegnelsene? Noen andre enn deg ;)

Anonymkode: cfce7...e09

Det er da helt vanlig å skille disse to  ...?

Skrevet
6 minutter siden, MammantilNurket skrev:

Det er da helt vanlig å skille disse to  ...?

Jeg bor vel på en ubehøvlet del av landet jeg da kanskje, siden jeg aldri har hørt noen skille på det.

Anonymkode: cfce7...e09

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg bor vel på en ubehøvlet del av landet jeg da kanskje, siden jeg aldri har hørt noen skille på det.

Anonymkode: cfce7...e09

Det gjør du helt sikkert ikke 😊

Jeg vet liksom ikke om noe annet - litt som at man spiser med kniv og gaffel, om du vil 😊

Skrevet

Den er litt for kvardags for et bryllup i mitt hovud. No veit eg ikkje så mykje om forskjellen på formiddags- og ettermiddagsbryllup, men i mit hovud er bryllup den største festen ein har. Så då kler i alle fall eg meg meir pynta enn ved t.d. bursdager og søndagsmiddag.

Kjolen er ikkje heilt min stil, men om du skal bruke den kan du kanskje pynte den litt ekstra med tilbehør? Og veit ikkje kva by du skal til, men t.d. NY er ein smeltedigel om sommaren, så er det ein varm by ville eg valt eit lett stoff og ikkje så lange ermar. 

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bryllupsfesten er i juli på hotell i en storby. Ingen kleskode på invitasjonen.

IMG_0817.PNG

Anonymkode: b0f7d...807

For kjedelig til et bryllup, med mindre du er 70 år og oppover. 

Anonymkode: 79dbd...412

Skrevet

Ser ut som en nattkjole, ev. en strandkjole.

Anonymkode: 5ebce...a08

Skrevet

Enig i at det ser ut som en nattkjole..sorry.

Skrevet

Uavhengig om den passer eller ikke....kjolen er jo stygg som fy!!!!

Anonymkode: fd0f7...ed4

Skrevet
12 timer siden, MammantilNurket skrev:

Det er da helt vanlig å skille disse to  ...?

Men hva er forskjellen? Jeg har vært i mange bryllup, og de fleste starter på formiddagen og varer hele dagen, og slutter på natta. 

Da jeg gifta meg hadde vi seremoni kl 14, middag kl 17 og fest utover natta. Jeg hadde syntes det var helt fint om en gjest kom i denne kjolen. Det viktigste er at gjesten føler seg vel :) og pynter seg litt, da ;)

Anonymkode: fdc28...3c4

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men hva er forskjellen? Jeg har vært i mange bryllup, og de fleste starter på formiddagen og varer hele dagen, og slutter på natta. 

Da jeg gifta meg hadde vi seremoni kl 14, middag kl 17 og fest utover natta. Jeg hadde syntes det var helt fint om en gjest kom i denne kjolen. Det viktigste er at gjesten føler seg vel :) og pynter seg litt, da ;)

Anonymkode: fdc28...3c4

Formiddagsbryllup: Vielse på formiddagen med påfølgende mottagelse, kanskje med champagne og kanapéer e.l., ferdig. 

Ettermiddagsbryllup: Vielse, middag og fest. 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...