Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #1 Skrevet 20. april 2017 Bryllupsfesten er i juli på hotell i en storby. Ingen kleskode på invitasjonen. Anonymkode: b0f7d...807
Syngensang Skrevet 20. april 2017 #2 Skrevet 20. april 2017 Viss du syns den er fin og har fine sko og smykke så går det sikkert fint. Eg syns den ser ut som ein nattkjole.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #3 Skrevet 20. april 2017 Jeg synes ikke det Anonymkode: cfce7...e09
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #5 Skrevet 20. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes ikke det Anonymkode: cfce7...e09 Hvorfor ikke? Anonymkode: b0f7d...807
MammantilNurket Skrevet 20. april 2017 #8 Skrevet 20. april 2017 For lite formell. Passer til lunch med venninner. Snakker vi formiddag- eller etteiddagsbryllup?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #9 Skrevet 20. april 2017 Den er helt fin til sommerfest osv men litt for hverdagslig snitt, mønster og farger til bryllup, synes jeg. Anonymkode: 9405a...be4
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #10 Skrevet 20. april 2017 Ja, synes den passer fint! Anonymkode: fdc28...3c4
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #11 Skrevet 20. april 2017 Jeg syntes ikke det Anonymkode: 33604...c72
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #12 Skrevet 20. april 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor ikke? Anonymkode: b0f7d...807 Fordi jeg synes den er for uformell. Jeg synes den ser mer ut som en blanding mellom hverdagskjole og nattkjole egentlig. Jeg synes den er ok, men ikke til bryllup. Anonymkode: cfce7...e09
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #13 Skrevet 20. april 2017 1 time siden, MammantilNurket skrev: For lite formell. Passer til lunch med venninner. Snakker vi formiddag- eller etteiddagsbryllup? Hva er greia med formiddagsbryllup eller ettermiddagsbryllup, er det vanlig å skille sånn? Er det jeg som bor på en veldig uformell del av landet siden jeg aldri har hørt om forskjellen på de her to bryllupstypene? Anonymkode: cfce7...e09
MammantilNurket Skrevet 20. april 2017 #14 Skrevet 20. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hva er greia med formiddagsbryllup eller ettermiddagsbryllup, er det vanlig å skille sånn? Er det jeg som bor på en veldig uformell del av landet siden jeg aldri har hørt om forskjellen på de her to bryllupstypene? Anonymkode: cfce7...e09 https://www.skikkogbruk.no/single-post/2016/05/05/Gjestenes-antrekk 😊
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #15 Skrevet 20. april 2017 3 minutter siden, MammantilNurket skrev: https://www.skikkogbruk.no/single-post/2016/05/05/Gjestenes-antrekk 😊 Men er det virkelig noen som bruker de her to betegnelsene? Noen andre enn deg Anonymkode: cfce7...e09
MammantilNurket Skrevet 20. april 2017 #16 Skrevet 20. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men er det virkelig noen som bruker de her to betegnelsene? Noen andre enn deg Anonymkode: cfce7...e09 Det er da helt vanlig å skille disse to ...?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #17 Skrevet 20. april 2017 6 minutter siden, MammantilNurket skrev: Det er da helt vanlig å skille disse to ...? Jeg bor vel på en ubehøvlet del av landet jeg da kanskje, siden jeg aldri har hørt noen skille på det. Anonymkode: cfce7...e09
MammantilNurket Skrevet 20. april 2017 #18 Skrevet 20. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg bor vel på en ubehøvlet del av landet jeg da kanskje, siden jeg aldri har hørt noen skille på det. Anonymkode: cfce7...e09 Det gjør du helt sikkert ikke 😊 Jeg vet liksom ikke om noe annet - litt som at man spiser med kniv og gaffel, om du vil 😊
Nebbdyret Skrevet 20. april 2017 #19 Skrevet 20. april 2017 Den er litt for kvardags for et bryllup i mitt hovud. No veit eg ikkje så mykje om forskjellen på formiddags- og ettermiddagsbryllup, men i mit hovud er bryllup den største festen ein har. Så då kler i alle fall eg meg meir pynta enn ved t.d. bursdager og søndagsmiddag. Kjolen er ikkje heilt min stil, men om du skal bruke den kan du kanskje pynte den litt ekstra med tilbehør? Og veit ikkje kva by du skal til, men t.d. NY er ein smeltedigel om sommaren, så er det ein varm by ville eg valt eit lett stoff og ikkje så lange ermar.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #20 Skrevet 20. april 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Bryllupsfesten er i juli på hotell i en storby. Ingen kleskode på invitasjonen. Anonymkode: b0f7d...807 For kjedelig til et bryllup, med mindre du er 70 år og oppover. Anonymkode: 79dbd...412
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #21 Skrevet 20. april 2017 Ser ut som en nattkjole, ev. en strandkjole. Anonymkode: 5ebce...a08
Miamimom Skrevet 20. april 2017 #22 Skrevet 20. april 2017 Enig i at det ser ut som en nattkjole..sorry.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #23 Skrevet 20. april 2017 Uavhengig om den passer eller ikke....kjolen er jo stygg som fy!!!! Anonymkode: fd0f7...ed4
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #24 Skrevet 21. april 2017 12 timer siden, MammantilNurket skrev: Det er da helt vanlig å skille disse to ...? Men hva er forskjellen? Jeg har vært i mange bryllup, og de fleste starter på formiddagen og varer hele dagen, og slutter på natta. Da jeg gifta meg hadde vi seremoni kl 14, middag kl 17 og fest utover natta. Jeg hadde syntes det var helt fint om en gjest kom i denne kjolen. Det viktigste er at gjesten føler seg vel og pynter seg litt, da Anonymkode: fdc28...3c4
MammantilNurket Skrevet 21. april 2017 #25 Skrevet 21. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Men hva er forskjellen? Jeg har vært i mange bryllup, og de fleste starter på formiddagen og varer hele dagen, og slutter på natta. Da jeg gifta meg hadde vi seremoni kl 14, middag kl 17 og fest utover natta. Jeg hadde syntes det var helt fint om en gjest kom i denne kjolen. Det viktigste er at gjesten føler seg vel og pynter seg litt, da Anonymkode: fdc28...3c4 Formiddagsbryllup: Vielse på formiddagen med påfølgende mottagelse, kanskje med champagne og kanapéer e.l., ferdig. Ettermiddagsbryllup: Vielse, middag og fest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå