Gå til innhold

Overreagerer jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer sa idag at han skulle til byen. Jeg spurte om jeg kunne være med, han sa nei. Han sa at jeg bare kunne være hjemme å slappe av, og så skulle han dra inn selv. Jeg spurte om han var seriøs, at jeg faktisk ikke fikk være med, dette bekrefta han. Han sa at om jeg ville til byen kunne jeg ta egen bil. Da spurte jeg om han seriøst mente at vi skulle kjøre 2 biler, til samme plassen... Han gav opp og sa jeg kunne være med. 

Når vi dro stakk han oppom søstra mi og tok med hun. De hadde avtalt å dra inn sammen. Hva tenker dere om dette? 

Skal sies at min mann har ikke villet hatt sex med meg på 2 uker. Skal også sies at jeg er kjent for å overtenke ting. Samtidig er min søster veldig sosial, hun blir godt kjent med de fleste og er godt likt. Men hvorfor ville han ha med hun og ikke meg?

Anonymkode: fa699...aaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er dere ikke på jobb?

Anonymkode: 6256c...b66

Skrevet

Har du bursdag snart? Er du gravid? Kanskje de planlegger overraskelsesfest?

Skrevet

Ingen bursdag, ikke gravid..

Anonymkode: fa699...aaf

Skrevet

Veldig spesielt. Hadde krevd en forklaring, og den skulle vært god hadde jeg skullet leve med den holdningen der.

Anonymkode: 4231c...c6a

Skrevet

Oj! Det hadde jeg også stussa veldig på 😮

Anonymkode: be77a...0e9

Skrevet

Kanskje søstra di skulle hjelpe sambuaren din med å plukke ut ring til deg, slik at han kunne ha eit romantisk frieri? 

Anonymkode: 44e65...3a2

Skrevet

Der hadde jeg blitt veldig mistenksom ja.....

Skrevet

Tipper du muligens spolerte en overraskelse under arbeid.

Skrevet

Lukter sosialt eksperiment av innlegget hvor brukerne på forumet er forsøkskaninene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...