Gå til innhold

Før mannen min ble sammen med meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hadde han "noe på gang" med en somalisk jente. Han er en som overhodet ikke bryr seg om hudfarge osv. Jeg er kritthvit bare så det er sagt. For min del så VAR det det samme, da vi møttes. Om han hadde vært mørk hadde jeg (nok?) ikke brydd meg, for det var personligheten jeg forelsket meg i :):)

Men samtidig kjenner jeg en preferanse. At jeg alltid har "gått etter" hvite menn. Gjerne mer mørkt hår.. høy, hvit med mørkt hår. Det har vært min preferanse fra jeg begynte å bli interessert i gutter. Ironisk nok er mannen min blond hehe. Så preferansene stikker ikke så dypt, men de er der! Men han, han har ingen. Verken når det kommer til hudfarge, hårfarge, ansikt eller kropp. Jeg har veid både 49 kg og 95 kg, han har ikke brydd seg om vekten. 

Det inspirerer meg til å starte denne tråden. 

Har du preferanser? Er du en som mannen min? Eller mer som meg? 

Anonymkode: 8207d...5a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er som deg. Tiltrekkes bare av høye, lyse menn, gjerne med rødt hår. Og han må være skikkelig macho 😄

Anonymkode: b8ae8...6c6

Skrevet

Har preferanser ja. Tiltrekkes overhode ikke av svarte menn eller "pakistaner-menn" :P 

Litt latinobrune er helt innafor ;) 

Ellers går det nok i hvite menn med så mørke trekk som mulig. Mørkt hår, øyne osv. 

Anonymkode: a2372...cd9

Skrevet (endret)

Jeg tiltrekkes av menn med skandinavisk utseende med kort hår/klassisk herreklipp. Menn med "utenlandsk" utseende har jeg aldri blitt tiltrukket av.

Jo mer ordentlig en mann er, jo bedre. Han _må_ være pen i tøyet.

De må _ikke_ skjegg eller tatoveringer/piercinger eller slike tuneller/plugger i ørene. Langt hår, dreadlocks/rastafletter, pussigehårfarger, manbun eller hanekam er dealbrealer.

Tiltrekkes heller ikke av "sporty" menn, "utendørsmenn", badboys, hiphopere, skatere, muskelbunter, "gutte-menn" eller menn som åpenbart driver med er praktisk yrke, ei heller tiltrekkes jeg bohemer eller andre kunstnertyper. Magre og for tykke menn utgår også, likeledes menn med caps og/eller hettegenser.

Mannen må altså ha helt normal kropp, være velfrisert og pen i tøyet, være svært intelligent og aller helst ha meget stor penis. Hadde ikke kunnet være sammen med en dum mann med liten penis.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Tiltrekkes av høye menn, skandinavisk utseende stort sett. 

Det viktigste er Glimt i øyet!

Skrevet

Elsker menn i alle fasonger. Kan bli sjarmert av både den stramme herren i banken eller en 25 årig kaffeservitør med ironisk t-skjorte. Høyde, hudfarge og kroppstype spiller ingen rolle. Det er noe annet jeg ser etter, humor, intelligens, manerer.

Anonymkode: ff8d5...b17

Skrevet

Har ingen preferanser når det gjelder farge, men har en "fobi" mot andre kulturer, så tror ikke jeg kunne falt for en mann med en helt fremmed kultur, da dette er så viktig og innarbeidet for meg.

Anonymkode: 92397...260

Skrevet

Jeg har registrert at jeg ikke automatisk tenner på mørkhudede menn, men kunne sikkert gjort det om jeg falt for personligheten. 

Min ideelle mann er høy, bredskuldret, stabil, intelligent, morsom og selvsikker. Jeg ELSKER badboys, særlig hvis det er en sår gutteaktig undertone. Liker menn med røff stil, tatoveringer, rufsete hår, naturlige arbeidsmuskler.. Sukk.. ❤️ 

Anonymkode: be130...538

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...