Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #1 Skrevet 20. april 2017 Hvor kjøper dere klær til gutt på ca 9 år? Og hvilke typer klær? Jeg har alltid handlet mest på H&M og Nameit, men kunne trengt noen ideer om andre muligheter? Min 9åring er tynn og driver med idrett. Kunne tenke meg å finne noen kule t-skjorter og jumpere til han, han går ellers i dongeribukser stort sett. Anonymkode: e7d0b...254
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #2 Skrevet 20. april 2017 Jeg jobber på Kappahl, så gutten min får naturlig nok mye klær derfra. Stort sett blir det Hampton Republicc og Jogger jeans jeg kjøper. Fra str 134 så blir jo klærne litt tøffere og der er bla litt som er inspirert av skateklær. Anonymkode: 5448b...a8f
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #3 Skrevet 20. april 2017 Min på samme alder går alltid med jeans og sweatshirt. Handler nesten alle jeans på kappahl, for der har de jeans med litt fasong og ulikt uttrykk. Gensere er fra kappahl, name it og hm stort sett. T-skjorter også. Han liker gensere med skate motiver, eller med spesielle farger (grønn, mørke blå, sort, grått...) Så da blir det det! Han har også litt fra zalando. Gensere fra adidas, dc, litt levis, gant osv. Anonymkode: f95a0...cee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå