Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #1 Skrevet 20. april 2017 Ble operert for vid skjede for noen år siden ved off.sykehus. ble strammere, men ikke mye. Ble opr. Fordi jeg hadde rectocele som gav meg masse problemer. Føler fortsatt at selve åpningen er for stor. Får ikke nok friksjon ved samleie. Kan fint putte inn tre fingre i bredden. Er vel ikke normalt: S?? Gjør knipeøvelser men føler ikke at det hjelper masse. Har mange barn.er det noen her som har strammet selve åpningen og kan anbefale lege og sykehus? Anonymkode: 9bffd...ddd
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #4 Skrevet 20. juni 2017 Litt utenfor, men jeg får inn to fingre når jeg ikke er våt/kåt, vet ikke hva som er normalt og om du snakket ut fra kåt tilstand eller ikke Anonymkode: d0f3b...d6d
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #5 Skrevet 21. juni 2017 knip hver dag så du strammer musklene der nede. jeg har født 3 barn men er stramm og har fod musklatur. skal mye oppvarming til før jeg får inn 3 fingre. da kjennest det ut som jeg sprekker Anonymkode: 2d1f0...178
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #6 Skrevet 21. juni 2017 Kniping hjelper ikke her lenger desverre..men kniper alikevel så det ikke blir værre iallefall Anonymkode: 9bffd...ddd
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #7 Skrevet 21. juni 2017 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: knip hver dag så du strammer musklene der nede. jeg har født 3 barn men er stramm og har fod musklatur. skal mye oppvarming til før jeg får inn 3 fingre. da kjennest det ut som jeg sprekker Anonymkode: 2d1f0...178 Så lenge det er huden som er strukket og ikke musklene som er slappe, eller man har fått en muskelbrist/skade , så hjelper ikke kniping. ...bare sånn til info, så du ikke tror at alle "bare" kan knipe seg til stramhet igjen Hilsen fødselsskade Anonymkode: cbfe1...47a
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #8 Skrevet 21. juni 2017 Har opr. 1 gang pga reclocele.. de strammet inn da.. men jg merker null forskjell. Går det ann å klage: 0? Anonymkode: 9bffd...ddd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå