Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #1 Skrevet 20. april 2017 Må ned ca 10 kilo frem til sommeren. skal i bryllup. Tirsdag: frokost: 2 knekkebrød med ost og paprika. lunsj: salat med skinke. 1 pære. middag: grønnsaker med kylling. kvelds: salat med eggerøre av 2 egg og røkt laks og 2 knekkebrød. onsdag: frokost: 3 knekkebrød med skinke, agurk. lunsj: salat med eggerøre av 2 egg og røkt laks. middag: grønnsaker og kylling. kvelds: salat med spekeskinke og en yoghurt. ellers drikker jeg vann og kaffi. trener ikke men går hele dagen på jobb. når jeg har fri er jeg stort sett hjemme og rydder og gjør husarbeid så er jo i aktivitet. men problemet er jo at jeg går masse sulten!! spesielt på ettermiddag/kveld😥 men kansje de går over etterhvert? noen tips til mat som metter godt? Anonymkode: 1c0d2...aa4
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #2 Skrevet 20. april 2017 Det ser greit ut mener jeg, men om du blir sulten burde du ha ta en gulrot for eksempel. Ikke bra å gå sulten heller. Anonymkode: 7fa04...96f
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #3 Skrevet 20. april 2017 Da jeg gikk ned 30 kg telte jeg ikke kalorier og veide ikke mat. Jeg LESSET på med grønnsaker og frukt. Ville jeg spise ti frukt så gjorde jeg det. Jeg hadde forsøkt mange kurer og aldri klart det fordi jeg telte og veide. Bestemte meg for å bare ta litt av normal mat og ha frukt og grønt til hvert måltid. Den første måneden spiste jeg haugevis av frukt og bær. Men det funka. Kiloene rant av meg. Tidligere så sprakk jeg alltid på mengde fordi jeg fortsatt var sulten. Så løsningen med å spise meg skikkelig mett på sunne ting til hvert måltid var løsningen for meg. Nå har jeg et normalt inntak av frukt og grønt og har fortsatt samme vekt, 6 år etter jeg gikk ned. Anonymkode: 91c63...978
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #4 Skrevet 20. april 2017 men er ikke de masse sukker i frukt?? jeg prøver og spise bare 2 for dagen men vil gjerne spise mer. Anonymkode: 1c0d2...aa4
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #5 Skrevet 20. april 2017 Jeg syns det var mye mat. Jeg spiser iallefall ikke mer enn deg og har aldri vært på slankekur. Men ser sunt og balansert ut. Anonymkode: fd37b...a35
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #6 Skrevet 20. april 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: men er ikke de masse sukker i frukt?? jeg prøver og spise bare 2 for dagen men vil gjerne spise mer. Anonymkode: 1c0d2...aa4 Jo, om du har diabetes bør du vel passe på. Pære er vel en av de verste. Jeg spiste mye epler, nektariner, jordbær, vannmelon og knaskegulerot. Poenget mitt er at når man slanker seg vil man i starten oppleve cravings og sultfølelse, da må man fylle på med sunne ting før dette oppstår, og noe som smaker godt. Mitt tips er bare basert på egen erfaring, hva en kostholdsveileder mener aner jeg ikke. Uansett, frukt er sunt og det metter. I starten av en slankekur er alt lov innen frukt/grønt. Etterhvert stabiliserer kroppen seg og man kan innta normale mengder. Anonymkode: 91c63...978
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #7 Skrevet 20. april 2017 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: men er ikke de masse sukker i frukt?? jeg prøver og spise bare 2 for dagen men vil gjerne spise mer. Anonymkode: 1c0d2...aa4 Og jeg spiste faktisk masse mais i salatene mine. 🙊 Likevel gikk jeg altså ned 30 kg på ti måneder. Jeg mener oppriktig at problemet mange får ved slanking er at så mye mat blir nei-mat. Jeg holdt meg til rene matvarer, altså så lite bearbeidet som mulig. Kokte maiskolber, skar av og hadde i salaten. Smakte veldig godt. 😊 Anonymkode: 91c63...978
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #8 Skrevet 20. april 2017 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: men er ikke de masse sukker i frukt?? jeg prøver og spise bare 2 for dagen men vil gjerne spise mer. Anonymkode: 1c0d2...aa4 Bær kan du spise så mye du vil av, lite kalorier og sunt Anonymkode: 07c26...f6a
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #9 Skrevet 20. april 2017 Det er for lite mat, du ligger for lavt på kalorier. Opplever sult og faren for å sprekke er stor. Frokost: 2 wasa husmann med kokt skinke eller magerost,paprika og agurk. 1 glass lettmelk eller juice, vann. Mellommåltid 1: En skyr,vann Lunsj: Isbergsalat,agurk,tomat,paprika,50 gr skinke, og 1 glass juice Mellommåltid 2: En banan Middag: En kyllingfilet med salat, 10 gr dressing, vann Kvelds: En skive grovbrød med magert pålegg og agurk/ paprika, halvt glass lettmelk. Blir du fysen er New energy bedre enn vanlig sjokolade. Jeg unner meg et par stk i uken. Anonymkode: b03aa...4ca
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #10 Skrevet 20. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er for lite mat, du ligger for lavt på kalorier. Opplever sult og faren for å sprekke er stor. Frokost: 2 wasa husmann med kokt skinke eller magerost,paprika og agurk. 1 glass lettmelk eller juice, vann. Mellommåltid 1: En skyr,vann Lunsj: Isbergsalat,agurk,tomat,paprika,50 gr skinke, og 1 glass juice Mellommåltid 2: En banan Middag: En kyllingfilet med salat, 10 gr dressing, vann Kvelds: En skive grovbrød med magert pålegg og agurk/ paprika, halvt glass lettmelk. Blir du fysen er New energy bedre enn vanlig sjokolade. Jeg unner meg et par stk i uken. Anonymkode: b03aa...4ca Du spiser jo enda mindre enn TS😜 Anonymkode: 25ef8...bc2
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #11 Skrevet 20. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du spiser jo enda mindre enn TS😜 Anonymkode: 25ef8...bc2 Hvordan får du til det? Hun har skrevet opp hva hun spiste tirsdag og onsdag. Tirsdag er kalorinivået på 6-700. Jeg spiser minimum 1000 pr dag, det ideelle er 1200. Anonymkode: b03aa...4ca
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #12 Skrevet 20. april 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan får du til det? Hun har skrevet opp hva hun spiste tirsdag og onsdag. Tirsdag er kalorinivået på 6-700. Jeg spiser minimum 1000 pr dag, det ideelle er 1200. Anonymkode: b03aa...4ca Dere spiser for lite begge to Anonymkode: 37436...19a
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #13 Skrevet 20. april 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere spiser for lite begge to Anonymkode: 37436...19a Ifølge Roede bør man ikke under 1300 kalorier. Jeg har lagt meg på 1000 til 1200 nå for å gå kjapt ned 5 kg til 17.mai, og jeg går ned det jeg skal. Etterhvert skal jeg ligge på 1600 pr dag. Anonymkode: b03aa...4ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå