Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #1 Skrevet 20. april 2017 1 dråpe blod (lyst, friskt) da jeg tørket. Hadde eggløsning for 3-6 dager siden, litt usikker. Skal ha mensen om 6-7 dager. Hva kan være årsaken? Blør ALDRI mellom menstruasjonene. Men barberte meg der nede i går kveld... men da skulle det kanskje ikke vært 1 dråpe friskt i dag, eller? Kan det skje? Anonymkode: d9b54...ee6
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #2 Skrevet 20. april 2017 Festeblødning? Rift, kutt? Anonymkode: 17b33...0e2
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #3 Skrevet 20. april 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Festeblødning? Rift, kutt? Anonymkode: 17b33...0e2 Hva er mest sannsynlig? Kanskje noen har opplevd det samme Anonymkode: d9b54...ee6
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #4 Skrevet 20. april 2017 Må nevnes at jeg for en ukes tid siden, eller mindre, fikk en positiv test. Tok flere tester, og den neste var svakere. Den siste var blendahvit dagen etter på morgenurin. Tenkte det var kjemisk. Skjønner ikke hva som skjer jeg, håper ikke det er noe skummelt som tuller i livmoren, f.eks kreft ! Har fått mange allergier plutselig, og leste noen hadde opplevd det da de hadde kreft i livmoren. Alt man skal fabulere i.... Er ung og har ikke vondt noe sted Anonymkode: d9b54...ee6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå